Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-04-18 08:42:18 följande:
    hopp och hej! idag blirdet kortisonsprutor för mig, låg vaken till 3 inatt  med sjuka smärtor, så nu ska det väl bli bra. håll en tumme!

Fy vad jobbigt! Håller tummarna för att det blir bra nu
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

s07: härligt! Kolla på avsnittet med Friends när phoebe ska träffa sin blivande makes föräldrar och så gör du precis tvärt om Nämligen var dig själv

Takida: Hahaha I knew it!!! Du kan ju lika gärna ha lite kul! De flesta killar verkar ju sura för att de inte får några svar så win win liksom

• Vanilla ice queen

Lemonina: Ah jag pratade med en kille som passar precis in på den beskrivningen!!! Han var dock asdryg för att han skröt om sina tillgångar hela tiden så han åkte i sopen men för att ställa till med en snygg scen skulle han vara perfekt!!! Undra om han e kvar på HP...

• Vanilla ice queen

Fredrik: Ja fast att leka med någons känslor som man aldrig träffat på en datingsight känns inte riiiiktigt som samma sak...

• Vanilla ice queen

Fredrik: Ursäkta men va? Vadå skilja på personer, ex och ge tillbaka? Jag har inte varit utsatt för någon som varit dum och är inte hämndlysten. Tar du verkligen alla kontakter du har på datingsighterna seriöst? Det finns ju görmycket knäppisar så varför inte spela med och skratta lite?!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!