Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker: Jag gör ju inte det! Ska man våga SMSa över Mc Dreamy för lite sex eller lägger han benen på ryggen då månne...

• Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-16 20:02:32 följande:
    Det lustiga är att jag slog nytt rekord när jag var gift..

Hahaha fast man är väll ganska tygg som gift och kan få till det när som liksom och då är det väll inte lika intressant antar jag eller fast jooooo det är det...
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Madida skrev 2012-04-16 20:05:19 följande:
    Lägger han benen på ryggen (om det nu är sina egna ben och inte dina) när han erbjuds sex så är han väl ändå inget att ha?

du är klok du tror faktigtst inte att han skulle banga heller Måste bara ta bort min blyghet först
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-16 20:08:04 följande:
    Eh.. ja.. jo.. visst..

Men ok, det kanske inte är så roligt att ha sex när man är nyförlöst med foglossningar from hell.. vad vet jag?

Well, det kan förvisso vara jobbigt (har för trångt bäcken så jag vet att det kan vara drygt efter) men efter en månad brukar man vara fit for fight Men fan inte sju veckor X((
  • Vanilla ice queen
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 20:04:33 följande:
    Men jag vinner nog..hade ingen karl på 10 år.Självvalt dessutom

Vinner?! Herregud ser det mer som förlorat...
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-16 20:14:34 följande:
    Nej det dröjde faktiskt ett par månader.. klättrade på väggarna till slut. Aldrig mer.

Förstår nog precis vad du menar med klättra på väggarna... Funderar just nu på att dra igång storbakning och har planerat en lååååång löpeunda i morgon. Hahaha man blir ju väldigt produktiv iaf
  • Vanilla ice queen
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 20:58:27 följande:
    Det enda som jag inte gillar med Aus, är att det finns ohyggliga spindlar.....Har fobi

Man vänjer sig! Jag hoppar för alla småkryp här hemma men när jag åkt runt och surfbackpackat i sydafrika har det varit jobbigt första dagarna men sen har jag vant mig. Trodde aldrig att att jag skulle palla det men det gick
  • Vanilla ice queen
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 21:07:27 följande:
    Jag tror jag behöver terapi för det faktiskt..tror inte jag kan vänja mig,men det skulle vara praktiskt..Tänk dig en stor svart hårig som springer PÅ dig;(((

Hahaha jag är på din nivå där Tycker även att det är vidrigt med alla djur i vattnet fast kanske var det som fick mig att hålla mig kvar på brädan
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!