Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Shades skrev 2012-06-02 20:33:47 följande:
    Ínte helt hundra på vad du menar där men vad sägs om kaffe vid havet och en prommis med snack om precis allt möjligt?
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-02 20:46:19 följande:
    Mina får har ju flyttat. Gräsmattan ser förjävlig ut.

Tråkigt. Har iofs inga jag heller längre, men nån dag så kanske. Får är trevliga djur. Glad
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-02 20:50:27 följande:
    ÅH va härligt med får...getter,kor,hästar..............osv...Glad
    Höns! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-02 20:52:52 följande:
    Ja, det var riktigt trevligt och jag saknar dem. Alltid kul med två hårbollar som kommer rusandes och vrålar när man kommer hem. Jag har ju katterna som står för det men det var inte samma sak.

Haha, en viss skillnad på katter och får helt klart! xD Helt oemotståndligt med lamm också... Mindre förtjust i baggar dock, såna klarar jag mig fint utan...
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-02 20:56:03 följande:
    jo såna där cockney med fjädersockar på sig  Flört
    Dem får jag googla på...

Annars vill jag ha Isbar, Maran, Blomme, Svarthöns, Brahma, Faverolle, Paduan... Kan säkert tänka mig fler också! Skrattande  
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-02 20:54:44 följande:
    Fårens hus är ett gammalt hönshus. Där finns allt som behövs så jag tänkte skaffa höns ett tag men det har inte blivit av än.
    Jag har ungefär 150 kossor utanför fönstret.

Hmm... Du samlar plusspoäng idag. Flört

Undrar om jag inte är en smula korädd dock? Men så länge vi är på varsin sida stängslet så, dessutom går det väl att bota sånt?  
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-02 21:04:22 följande:
    Jag hade bara vuxna djur men ja, lamm är härligt.

Kalvar och kattungar finns det dock gott om så man kan alltid gå ner till ladugården och kika.

Ååååh! {#emotions_dlg.flower} 

Låter härligt!   
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-02 20:53:30 följande:
    Coolmmm..jo jag lär väl supa dig full innan , så kan jag utnyttja dig sen då.

Mhb då! Förvånad

och vart tog shades vägen? 
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-02 21:09:36 följande:
    Vi kan ju kolla om det går?
    Det är ju kossor på ena sidan och kvigor på den andra. Min väg går mellan hagarna. Kvigorna är lite mer på men söta ändå.  

Nyfikna kvigor i hagen precis vid huset. Någon misslyckas med att leka kurragömma. Antagligen så drömmer hon om att hon är mindre än vad hon är.
    Men ååååh! Helt underbara ju! Man bara måste ju gå och klia nån bakom örat, oemotståndliga. Söt lite kurragömmadam också...
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-02 21:17:44 följande:
    kochin mena jag.är det inte de som har luddiga fötter,är inget hönsproffs...men tuppar är fina,fast denna borde nog klippa sig..

Ah! Jo, de har fjädrar på fötterna. Det har Brahmorna också för den delen, trevliga höns. Faverollerna har lite men de har skägg. De stackarna är eg väldigt fula med snällare höns får man leta efter. En paduan? Osäker på färgen men frisyren stämmer iaf xD Härliga ju!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!