Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-06-01 10:33:34 följande:
    Då så.
    Ska messa honom nu iaf. Varje förmiddag, eftermiddag och kväll är det nån av oss som hör av sig...
    Jag kan flyga, jag är inte rädd...
  • FjärilVingad73
    Cocacola skrev 2012-06-01 14:41:02 följande:
    Fjäril: Blir glad av att läsa dina inlägg, klart ni hinner ses nån gång iaf. Allt går om man vill.  

Verkar ju som att jag blir hemma ett tag, då kan jag kanske smyga iväg till Solna och luncha med honom då och då... Glad
  • FjärilVingad73
    Cocacola skrev 2012-06-01 19:55:34 följande:
     Vad gör alla? Helt dött i tråden ju!

Fröken otålig här muttrar ilsket över nätdejtande och vill helt enkelt bara hitta rätt. Utan att haka upp mig på små detaljer som flyttar hit och dit.   Obestämd
    Jag har en vän på besök, hon ska ut och festa ikväll. Själv ska jag lägga mig tidigt för jag ska med ett tåg tidigt i morgon bitti.

Hittar rätt gör man, förr eller senare! {#emotions_dlg.flower}
  • FjärilVingad73
    Cocacola skrev 2012-06-01 20:24:25 följande:
    Alltid trevligt med besök av en vän.  

Det tror jag absolut.  Kommer ju dessutom att träffa en hel del nya bekantskaper i och med studierna men ändå. Det hjälper inte just NU! xD   
    Mm... det är ju alltid nuet... Obestämd
  • FjärilVingad73

Ulfsas: men himmel, hon måste ju se till att förnya recepten innan tabletterna tar slut, vuxna människan!!! :-O

• FjärilVingad73

Vardag blir det alltid förr eller senare. Då stannar man kvar i sängen och petar navelludd. Eller har sex, om man har partner...

• FjärilVingad73

Suppressed: tänk inte så! Om du bara visste hur pissigt jag kan må ibland. Faktum är att jag antagligen blir sjukskriven pga utbrändhet nästa vecka. Min andra sväng, suger verkligen.

Kom helt enkelt bara inte iväg till jobbet i torsdags... Duschade som vanligt, sen gick luften ur mig totalt och jag stirrade i väggen en stund, sen la jag mig för att sova igen...

Bara tanken på jobbet, skilsmässan, avhoppet ur JV, saknaden efter släkten, oron över barnen och tusen andra saker får det att krampa i magen på mig. Hela tiden...

Trots allt försöker jag fungera, för MIN skull.

• FjärilVingad73

Suppressed: det är en kamp att känna glädje för det man har, och att inte må dåligt över det man inte har... Jag kämpar iaf med det dagligen! Men det går bättre och bättre, mycket tack vare min bästa vän, hon påminner mig ständigt om att koncentrera mig på MIG just nu. För mår JAG inte bra blir inget annat jag företar mig bra heller!

• FjärilVingad73

Har varit bortrest i helgen och är seg... Hoppas ni haft en bra helg ni med!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!