Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola: jaaaa, härligt!

• FjärilVingad73

Vanilla: självklart får ni uppdatering så fort jag har mer att berätta!

• FjärilVingad73

Så in i vassen trött. Åkte till banken för att fixa nytt Visakort, min åkte in i en bankomat på Rhodos, jippi! Skulle ta ut pengar nu också och då hade banken strul med pengautmataren så jag kunde inte få pengar just nu. Tur jag hade lite kvar i plånkan så jag kunde köpa lite käk iaf... *suckar*

Nu ska jag hem och sova! Såg några kollegor i centrum och fick ont i magen av bara att tänka på jobbet...

• FjärilVingad73

Inga pengar har försvunnit iaf. Men kortet är spärrat nu och ett nytt beställt. :)

Jag är sjukskriven ett tag, så nära att bli utbränd igen... :(

Rhodos var underbart, det var precis vad jag behövde!! :)

• FjärilVingad73

Lemonina: tidvis kan det vara stressigt, men just nu är det mest mitt privata liv som är problemet... Avhoppet från JV och förlusten av släkt och vänner mest...

• FjärilVingad73

Ulfsas: pappa är borta tyvärr... Och mamma ger sig inte. Hon flyttade till annan ort för några veckor sen. Nu har jag bara mina vänner kvar...

• FjärilVingad73

Singellivet suger!!!

Orkar inte mer idag, tar mig ett glas vin och ett varmt bad nu, sen ska jag lägga mig och jaga efter sömnen...

Jag kan flyga, jag är inte rädd...
  • FjärilVingad73

Kikar in eftersom sömnen inte vill komma riktigt... Och likt Niklas undrar jag också vart Legacy tagit vägen!!

• FjärilVingad73

Att tycka om två killar och inte kunna välja... Dagens i-landsproblem?! Gillar båda jättemycket ju...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!