Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Suppressed: det finns flera bra zinfandelviner, prova!

• FjärilVingad73

Hm, jag har en lunchdejt i morgon. Men inte med killen jag egentligen vill ha dejt med, där är det ju helt kört denna vecka...

Men han jag ska luncha med imorrn är också trevlig, så va fan, jag ger det en chans till!

• FjärilVingad73

Messar dagligen med killen jag dejtade med förra veckan. Men när katten vi kan ses nästa gång vet jag inte! Men det känns riktigt najs med alla messen! Kyss

Jag kan flyga, jag är inte rädd...
  • FjärilVingad73

Shit, nu är jag helt förvirrad...

Har ju å ena sidan killen som jag var på dejt med förra veckan. Snäll, trevlig, rolig, vi har båda barn med funktionshinder... Vi vill träffas igen men pga olika omständigheter har vi inte kunnat göra det än, men så snart som möjligt ska vi göra det. Vi hörs via mess dagligen, han skriver saker som känns gott inombords.

Å andra sidan är det en annan kille som jag skulle på fikadejt med och som jag råkade hoppa i säng med. Skitrolig, trevlig, snäll... Vi har träffats fler gånger sen dess, vi har alltid trevligt. Han ringer mig rätt ofta och skickar söta meddelanden via Viber. Nu var han på väg till jobb på Åland och ringde mig för att prata lite. Han verkar vara intresserad, men är det för något stadigt eller bara kk... vete katten?!

Guuuuuuuuuuuuuuud. Kan det inte bara vara enkelt nån gång?????

• FjärilVingad73
    Suppressed skrev 2012-06-08 13:24:32 följande:
    Jag tror man gör det inte enkelt för sig om man inte fokuserar på en person i taget. Du kommer ju såra en av dom som det är nu och kanske dig själv också.
    Det var inte alls meningen ju.

Och ska jag gå på vad jag känner så satsar jag hellre med killen jag bara träffat en gång, där känns det som att det faktiskt KAN leda till nåt bestående...

Men den andra killen är ju också trevlig, och jag har honom åtminstone gärna kvar som vän!
  • FjärilVingad73

Ja, alltid lär man sig nåt!!

Mest av allt önskar jag just nu att jag och kille 1 kan ses igen. Se om det känns lika bra som förra gången och om vi ska gå vidare...

• FjärilVingad73
    Suppressed skrev 2012-06-08 13:47:25 följande:
    Lycka till
    Tack!
  • FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-06-09 19:08:25 följande:

TJO!  Har ni det bra alla?.

Japp! Packar det sista, och ska snart ta ett bad innan jag slänger mig i säng. Blir hämtad 04.15 i morgon bitti. I morgon kväll såhär dags sippar jag drinkar på Rhodos! Solig
  • FjärilVingad73
    magus skrev 2012-06-09 20:10:36 följande:
    Antar att du lägger dig strax då, eller ska du köra en all-nighter?
    Borde lägga mig snart... men har lite mer att fixa först...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!