Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-05-18 00:39:03 följande:

Inboxa istället då

Det är en hemlisTungan ute
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-18 00:44:29 följande:

DET skrev du inget om.. inte komma och ändra sig så,det är rumsrent nog för min inbox

Du skulle bara döma mig!
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-18 00:50:51 följande:

Really?! Seriöst? Du skojar va? Såvida du inte skadat dig själv eller någon annan, så länge du mår bra av det och så länge det inte är olagligt, så skulle jag aldrig döma dig. Tror det finns nog med referenser här i tråden, de sjusovarna..

Nämen jag njöt ju inte av det, det är det som är grejen. Rynkar på näsanOk Vanilla du kan skicka vidare det jag skrev till dig i din inbox till Smecker, för jag hittar inte sända poster.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-18 00:59:34 följande:

Alltså, nuy har ni fått mig rejält nyfiken på vad Lemonina egentligen gjorde. L - om du inboxar de andra vill jag också veta...

Jag kan beskriva det en annan dag. Eller om jag hitta sända poster. Ska leta!
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-18 01:17:03 följande:

Å. Fy. Fan.

Jag skäms och ber uppriktigt om ursäkt å det manliga släktets vägnar. På riktigt. Du har mitt djupaste medlidande. Det är spade och bokskogen som gäller för sånt här!
    Min första date dessutom.Gråter Men vad bra att du håller med om att det inte ska gå till på så vis.
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-18 08:34:26 följande:
    Nu blir jag också nyfiken, vill ha inbox. 

Kolla inboxen
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-18 11:22:02 följande:
    Hatar CSN!{#emotions_dlg.djavulsk} Deras skitregler om att man inte får tjäna mer än än viss summa ställer till massa problem ju. Har fått be lön att hålla inne min junilön, så kommer vara pank som en kyrkråtta i juli och på semestern. För att sen få dubbel lön nästa utbetalning. 
    Blir tokig! 
    Ja det är inte roligt! Men har du lyckats komma över beloppspärren? Vet att de höjde den.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-18 08:33:34 följande:Men nu har ni ju varit inne på mitt

Ang L:s förehavanden så vill jag inget veta..(var rädd om dig)

Tack det ska jag:) Inte så mycket att veta faktiskt du klarar dig nog lika bra utan.
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-18 11:34:58 följande:
    I och med att de håller inne min junilön så klarar jag mig precis (hoppas jag) . 
    Men det betyder ju att jag bara genom att jobba i sommar i princip kommer upp i maxbeloppet för nästa halvår. Så då minskas ju studielånet där. Bläää

Vad trist! Ungefär som att de uppmuntrar en att inte jobba. Förstår inte vad problemet är egentligen när man ändå måste betala tillbaka, kan man då inte få tjäna lite utan att de måste lägga sig i.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!