Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-05-18 18:19:54 följande:
    5 fulla lådor, en stor hög provakläder. Min garderob ekar tomRynkar på näsan
    Haha känner igen det där. Tänker alltid "ja men nu får jag ta upp alla mina sommarkläder" och sen inser man att de inte är så mycket iallafall för att man rensat ut allt.
  • lemonina
    Anonym (Pingvinstång) skrev 2012-05-18 18:02:51 följande:
    Man kan bara tänka sig hur ni står i duschen med era stora pilska ögon...
    Har  inte sett dig här i tråden förut är du ny eller bara här på en kortvisit?
  • lemonina
    Anonym (Tidsspann?) skrev 2012-05-18 19:20:32 följande:
    Någon som fått sin första dejt på besök till hemmet? Alltså första träffen?

Nu hänger jag inte med riktigt! På väg hem från vad? Menar du ett kvart i två ragg eller?
  • lemonina
    Anonym (Tidsspann?) skrev 2012-05-18 19:31:18 följande:
    nätdejt ;) som råkar vara i närheten under dagen.

Jaha du menar om någon har träffat sin första nätdejt hemma den första daten?
  • lemonina
    Anonym (Tidsspann?) skrev 2012-05-18 19:37:13 följande:
    Precis, egentligen är jag rätt nojig och feg av mig så jag vet att det är helt galet, Eller har jag blivit sådär blind som man kan bli... ;)

HAHA då är nog inte jag rätt person att ge rådFlört Är lite feg av mig också men har blivit bättre. Jag skulle nog säga att det är bäst att träffas ute någonstans först och sedan fall det känns rätt bjuda hem personen.
  • lemonina

Ok här händer inte mycket. Jag drar på date istället med 28 åringenSkrattande Håll tummarna att denna blir bra är ni gulliga

• lemonina
    takida skrev 2012-05-18 20:21:58 följande:
    Åhh, ha så kul!! Håller alla mina tummar och tårSkrattande
    Tack!!! OMG! är nervös nu. Men jag uppdaterar imorgon om hur det gick!
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-18 21:59:08 följande:
    Jag fixade sista tentanSkrattande 
    Fy fan va gött!! 
    Stort GrattisSkrattande
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-19 18:59:44 följande:
    Hur gick dejten igår? Bra hoppas jagGlad

HAHA ja det var faktiskt ganska komisk kvällGlad Jag hade mailat med 28 åringen och han hade skickat ett medelande tidigare under gårdagen och frågat om jag ville gå ut på en öl. Såg det sent men mailade tillbaka och sa att jag var med på en öl om han fortfarande ville. Men då var han med sin kompis på stan men han frågade om jag ville komma ändå. Så jag gick dit och vi tre hade en jätte rolig kväll satt och snackade och skrattade och lekte jag har aldrig, sen gick vi hem till en av killarna och spelade frågespel på datorn hihi. Men han är inte min typ, han ser ut som migObestämd Men jag skulle gärna vara kompis men vet inte om han kanske vill mer.
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-20 14:19:34 följande:
    Jag lever, jag tog mig runt och jag är grymt stolt över mig självSkrattande
    Några vilda gissningar om vart jag har mest ont?Obestämd

Bra gjort! Kan det vara rumpan du har ont i?Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!