Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-05-19 19:30:35 följande:
    Hehe.. ser ut som dig? Är det inte sånt som kallas äktenskapstycke!?
    Hihi jag tror nog mer på att motsatsen attraherar. Ja han var en blondie med gröna ögon haha, har lite svårt för riktigt så blonda killar.
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-19 19:32:27 följande:
    Fan vad modig du har blivitSkrattande
    Jag tror det är bra att bara ses sådär spontant. Kul:)

Ja det är nog bättre med spontant så man slipper tänka för mycket innan. Ja jag måste försöka fortsätta vara modig nuGlad Men det går faktiskt lättare och lättare!
  • lemonina
    nu123 skrev 2012-05-20 13:01:14 följande:
    Heh, tycker du låter skön. Och jag hoppar in i den här tråden med en komplimang. :(

Har aldrig nätdejtat men känner mig för lite - kanske kan vara nåt? Har inte heller hunnit läsa hela tråden men ska försöka göra det.
    Hej, hopp. 

Välkommen hit{#emotions_dlg.flower} 
  • lemonina
    Decibella skrev 2012-05-20 15:03:29 följande:
    Wooooohooooo! vad du är duktig!

Jag gissar på mumindalen Skäms

Hoho mumindalen. Skrattande
  • lemonina
    nu123 skrev 2012-05-20 15:17:50 följande:
    Meh, kanske nätets trevligaste tråd! Att bli välkomnad av så många känns fint. :)

Ska ta mig an att läsa vad ni haft för er så jag vet vad som är vad.. och navigerar jag snett så känns det som om jag blir väl omhändertagen. Heh.

Ja vi hjälps åt här i tråden Glad Läs inte hela tråden bara haha. Du får nog snart begrepp på hur vi är, eller ja iallafall så gott man kan när de flesta är gömda bakom alias. Flört
  • lemonina
    nu123 skrev 2012-05-20 15:29:19 följande:
    Har hittat en strategi... blev sittandes lite längre än jag tänkte... heh, har ju saker att uträtta, men jag kör en "Visa endast" på de mest aktiva på sistone så faller nog bitarna på plats lite snabbare.

Alias? Nä, jag heter såhär. *drumroll*  ;)

Finns det en sådan knapp?!Obestämd Tack för info. Haha drumroll! Ska du bli med på någon dejtingsida eller?
  • lemonina
    Suppressed skrev 2012-05-20 16:39:50 följande:
    Hoho kan du inte berätta vad du säger till honom?? ;)

Fan nu vill han att jag ska skickar på mig själv. Är han helt galen? skulle aldrig falla mig in
  • lemonina
    Legacy skrev 2012-05-20 16:42:19 följande:
    Gud vad skönt det är ute! har suit här sen 3 på terassen och katterna är med, livrädd att de ska hoppa över staketet men de är så glada att få vara med. De är så jävla mammiga mina små pälsbollar, går jag så skriker de och springer efter haha Katt

Härligt det låter!Glad Så nu är du brun då?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!