Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-06-09 23:48:45 följande:
    En annan sak där jag tycker att träffa någon irl kickar nätdejting ass är att med nätdejting ska det vara så öppet med vad man vill ha ut av ett förhållande det tar liksom bort en hel del spänning. Nu kastar jag sten i glashus när jag säger så med tanke på att min "träffakillar" situation är för spännande just nu. Det är typ mer jobbigt än kul. Men ändå vill jag inte kasta bort det... Men fördelen med nätdejting är ju att det går snabbare att lära känna en person den vägen...
    Finns ju absolut fördelar med att träffa personer irl, man kan läsa av rätt mycket av typ kroppsspråk och sånt som är omöjligt att kunna utläsa av några bilder och mejlande.  Men jag tycker att man ofta kan läsa av rätt mycke från bilder också, skitsvårt när folk bara har en egentligen. Med några stycken får man ju lite att gå på. Sen är det ju som du säger, det går oftast snabbare att lära känna en person den vägen men det beror ju lite på dennes förmåga att uttrycka sig i text.
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-10 00:01:47 följande:
    Att träffa någon irl är mer min melodi egentligen. Jag behöver tid på mig om jag ska falla för någon det är först när jag känner en människa som jag kan bli riktigt kär. Men att lyckas träffa någon och bygga upp känslorna med ja det är svårare. En sådan möjlighet är ju på jobbet men been there done that och det gick inge bra. 

Det tänkte jag också innan, att jag ville träffa någon irl - men va fan, just nu är jag inte alls säker på det. Klar man behöver tid på sig, man blir ju inte direkt kär i någon man bara mejlat med. Kan absolut fastna i tankar och få mig ur balans hehe men det behövs mer än så för att jag ska falla på riktigt. En hel del faktiskt. Men kanske inte så mycket för att jag ska vara beredd att ge någon en chans lixom? Obestämd 
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-10 00:56:51 följande:
    Vad är det som är så roligt?
    Meh - när pojkarna flörtar med Smecker ju!
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-10 00:57:23 följande:

Undrar också
    Haha, där fick jag för att jag för en gångs skull inte orkade citera

Men jag är nog rätt glad annars ockå, och en aaaaning övertrött så snart är det kört och jag skrattar hysteriskt åt allt. Men jag är glad att jag är på det humöret - behövs nog mitt i allt.  

• Cocacola
    takida skrev 2012-06-10 01:14:55 följande:
    På måndag ska jag på utvecklingssamtal för sonen. De ska ha gjort tester inför skolstarten, ska bli spännande att se hur sonen står sigGlad

Vad då för tester? Har jag missat något tro? Hmm...
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-10 01:37:31 följande:
    Jag har ingen aning, men det har jag allt för mig att de har sagt. Men jag kan ju ha fel... Men ska i vart fall bli intressant att se hur han har utvecklats och om vissa saker börjar falla på plats. 

Haha, ja jag vet inte. Kan absolut ha glömt hehe

Men typ utvecklingssamtal är ju alltid kul - att få höra massa bra grejer om sin unge lixom Hjärta  
  • Cocacola

Ingen som hänger i tåden? Bara jag som landat här lite segt med en kopp te? Trodde för övrigt att det började bli katastrof med teer men upptäckte att virriga jag ställt ett par påbörjade påsar i ett annat skåp, mett några favoriter så jag klarar mig några dagar till. :P

Vad har alla för planer idag? Jag hoppas på en del mejlande och en del städande och en gärna få umgås lite med mina barn om de har tid med mig... :P Nåja, så länge de är här och mår bra är jag nöjd. Solig  

• Cocacola
    bullkleet skrev 2012-06-10 10:38:34 följande:
    god morgon handsome! hur mår hon? mina planer är städa undan lite sen dra ut :D
    Kyss Toppen såklart!

Ja, ut i solen med dig!

Hur mår du själv?    
  • Cocacola

Glömde ju att hålla mig till ämnet också:

Fick fler frågor igår om att han skulle få mitt nr så han kunde messa, tss... Där kom jag enkelt undan iaf för jag behövde bara påminna om att det är hopplöst att messa med min mobil - bra att ha den kvar tydligen xD Fick till svar att han får väl skriva på fejjan då... Men jag har inte accepterat hans vänförfragan iaf, vill han skicka meddelande får han göra det ändå. Men det gör inget om han låter bli. {#emotions_dlg.djavulsk}   

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!