Inlägg från: Cocacola
|
-
-
Suck! Borde kanske försöka få den där prommenaden överstökad så snart som möjligt.
Men jag vet inte vad jag ska säga riktigt, men det ger sig väl. Men det blir inte kul. 
-
Haha... Som att jag skulle kunna vara tystSuppressed skrev 2012-06-08 15:36:02 följande:Säg inget, Gå istället!
det skulle nog förvåna honom en hel del iaf :PJo. För jag har ju egentligen ingenting emot att gå på prommenad med honom, grejen är väl att jag är rätt säker på att han aldrig kommer att kännas som något annat än en vän och det bör jag tala om. Ska också men det blir inte kul. Men det går nog bra ändå, hoppas jag. Inget blir som förut iaf fast det är det ju å andra sidan redan för sent för.takida skrev 2012-06-08 15:42:03 följande:Men ta inte den där promenaden då om du inte vill?
-
Insåg just att klockan passerat fyra, nu kan vad som helst hända... Tar ett gäng djupa andetag och hoppas på det bästa! Men är beredd på lite av varje... Be en liten bön nu att jag för allt i världen inte tappar humöret!
-
Yeeeees! Ibland sker mirakel!Cocacola skrev 2012-06-08 16:13:29 följande:Insåg just att klockan passerat fyra, nu kan vad som helst hända... Tar ett gäng djupa andetag och hoppas på det bästa! Men är beredd på lite av varje... Be en liten bön nu att jag för allt i världen inte tappar humöret!
Någon tog sitt förnuft till fånga igen, inte illa... xD
-
Vad gör alla? Är ju rätt tyst här...
-
Suppressed skrev 2012-06-08 17:05:36 följande:Jag *hrm* har fredagsmys.
*hrm* ? -
lemonina skrev 2012-06-08 18:18:42 följande:Jag ska bli bjuden på en middag ikväll:) Av skitnsygga killen från förra helgen. Detta känns nästan för bra för att vara sant!
Va kul!
Hoppas att du får en trevlig kväll
-
Men ååååh, jag vill ha mejl!
-
Anonym skrev 2012-06-08 21:14:34 följande:Men skall kanske tilläggas jag mår faktiskt riktigt bra, Och har inte haft några oväntade humörsvägningar så det kanske är så att lamictal fungerar redan fast jag nyss påbörjat det..
Låter ju lovande! och jag hade på känn att du inte skulle kunna låta bli tråden nu heller ;) Vet inte varför du skulle behöva göra det heller?