Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ok, I´m back!

Tänker som vanligt för mycket.... Död Längtar efter en normal vardag igen! Tror jag. Allvarligt talat så skulle jag nog behöva miljöombyte ett tag. Bara komma bort en dag eller två, men det kräver ju en del inplanerande... Suck!  

• Cocacola
    takida skrev 2012-06-09 12:10:47 följande:
    Du och jag colan, du och jagGlad

Japp! Cool

Men vad gör man lixom? Obestämd

Jag vill ju ändå hitta nån som gillar mig för den jag är... Som pallar med att jag tänker för mycket osv. Den ibland absurda blandningen av skämt och allvar. För jag har en del tunga bitar i mitt liv helt klart men skrattet är aldrig långt borta. 

• Cocacola
    Cogitationes skrev 2012-06-09 12:14:08 följande:
    Jag brukar vända ut och in på kalsongerna när jag behöver miljöombyte.
    Hmm... Bara att gå runt i ett par kalsonger vore miljöombyte. Inte riktigt vad jag tänkt men borde helt klart gå att ordna relativt enkelt. Kolla om exet glömt kvar något par kanske? Eller näääää! Skrattande
  • Cocacola
    Cogitationes skrev 2012-06-09 12:29:46 följande:
    Ja utan går också... Men frihet kräver ansvar.
    Hahaha! xD

Ska jag gå runt naken alltså? Kan ju inte chocka mina stackars grannar heller? Skrattande 
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-09 12:26:10 följande:
    Tids nog dyker det upp en bra match:) 
    Nu är jag för övrig säker på att det inte blir en dejt nummer två med den söte. Shit happens.
    Ja det gör väl det. Glad

Jag hade velat ta reda på ifall det kunnat vara killen jag mejlat med, för han är riktigt nice! Men är inte säker på om jag får chansen att ta reda på det. Rynkar på näsan 

Aj då! Väldigt tråkigt men bättre att veta än att gå runt i ovisshet, även om det såklart varit roligare om det blivit fler dejter. Men det är som det är.  
  • Cocacola
    Cogitationes skrev 2012-06-09 12:38:23 följande:
    Tror du inte dom sett någon naken tidigare?
    Det har de alldeles säkert. xD Men inte mig tänkte jag säga... och fick sen en pinsam återblick haha... Skäms

Men jag besparar dem, ska folk gå runt nakna kan det väl vara någon snygg lixom?  
  • Cocacola
    Cogitationes skrev 2012-06-09 12:53:44 följande:
    Nu vill jag göra en låt... Frågan är bara vilken...

Haha... Inte lätt det där. Men vill höra sen
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-06-09 16:12:44 följande:
    hahahah jag vet inte va du menade hahah men tror du menade nåt snusk hahahahah

skönt att du lever för annars hade jag blivit lesssen

jaaa i drömmarna va det fina vinklar.. du vågrätt på köksbordet och colan lodret nere vid midjan på mig hahahhahahaa 

Hahaha, tss... xD
  • Cocacola

Jag fattar verkligen inte vad det är för fel på folk. Varför ger man sig på nån som uppenbart mår dåligt? Det är så otroligt vanligt förekommande här på fl så jag nästan blir rädd. För all del i verkliga livet också men det blir så tydligt här. Varför är man taskig mot någon som mår dåligt?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!