Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ernst Hugo skrev 2012-06-09 20:36:59 följande:

Absolut, efter som jag alltid varit en lillgammal jävel och kännt mig som gubbe sedan 5-års ålder Solig
    Haha, gulligt ju!

Jag klassar mig emellanåt som tant, vilket ifrågasätts av småpojkarna xD 
  • Cocacola
    Ernst Hugo skrev 2012-06-09 20:56:40 följande:

Får tant snuskiga förslag av pojkarna?

Inte så att man skulle använda det i en press, men som sagt värre att kalla sig för kille i densamma vid 50. Skrattande

Det får tanten visserligen men sällan när jag kallar mig för tant. xD Dessutom kommer jag knappats falla för någon som kommer med såna förslag bara sådär men lyssna kan man ju alltid... Kul att höra vad de kläcker ur sig. :P

• Cocacola
    bullkleet skrev 2012-06-09 21:04:17 följande:
    heyhoo gubbar och tanter ungdomen är här nu Skrattande

Haha, hej!
    takida skrev 2012-06-09 21:05:32 följande:
    Du borde nog klassas som en man allt e ju relativtSkrattande

Nej, bullkleet är en pojk ju... xD
  • Cocacola
    Ernst Hugo skrev 2012-06-09 21:18:47 följande:

Nu vet jag inte vad som får dig att ticka, men själv gillar jag mer hur  saker sägs. Oavsett om det är amorösa förslag (vilket händer för sällan :) eller det är annat på tapeten så sker det med finess & akuratess så får det sägas nästan vad fanken som helst Solig

Du har en poäng där...  
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-09 21:04:15 följande:
    Jag letar efter söta tjejer på dejtingsidorna. Det verkar dock inte finnas något mellanting. Antingen är det jättesnygga brudar eller så är det.... mindre tilltalande bilder. Trist om man hamnar i det senare själv bara.

Ingen risk att du hamnar där...
  • Cocacola
    Ernst Hugo skrev 2012-06-09 21:59:52 följande:
    Tack - du håller med om att de amorösa förslagen är för få? Flört
    Oh ja! Flört 

Fast jag ser nog hellre att man börjar något neutralare faktiskt.  Tror jag. xD 
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-06-09 22:30:36 följande:
    Hur kan man vara för trött för att orka ta sig till sängen och sova
    Haha, det var jag igår! Skrattande
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-09 23:02:20 följande:

Men har ni då problem med att en viss sorts killar/tjejer dras till er? Jag drar på mig åt helvete fel killar som jag inte alls är intresserad av. Skulle ju vara önskvärt om de killar som raggar på en var killar som hade det där som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är... Aldrig kan det vara enkelt

Jadå, jag har en fin förmåga att dra till mig riktigt udda typer... Drar för all del till mig en del lugna stabila killar också - men de är väl lite för okomlicerade kanske? Vill jobba, komma hem till lilla söta frun och så inte göra något särskilt. De har fått någon bild av att jag är snäll och lugn tror jag. De skulle aldrig palla mitt nojjande tror jag.     
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-09 23:46:52 följande:
    Absolut. Jag skriver om hela skiten då och då. Det blir visst aldrig bra.
    Sen ser man ju antal besök. 0 besök = 0 brev. 

Tjejerna jag har dejtat har sagt att den är bra men det är ju ett rätt litet antal. 
    Det är inte mängden som räknas. Rent teoretisk räcker det ju med en bara det är rätt. Fast chansen borde ju rimligtvis öka om man får mner än 0 Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!