• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • giftgrodan
    Anonym (ny) skrev 2011-08-08 19:35:15 följande:
    jag har redan fått ja för dejt han väntar på mig...men jag tar mig liksom inte iväg!
    och gå bara dit och förvänta dig inte att det ska vara ditt livs kärlek. Gå bara för att det är kul!

Nu har du fått så många råd att nåt borde passa!
  • Anonym (Dejting)
    giftgrodan skrev 2011-08-08 19:43:53 följande:
    och gå bara dit och förvänta dig inte att det ska vara ditt livs kärlek. Gå bara för att det är kul!
    Helt rätt! Inga förväntingar ALLS!!!
  • Sofia1970
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-08 19:41:12 följande:
    Jamen det är han ju. Så det kravet behöver jag inte ens diskutera.
    Jamen dåså då är det ok att dra ner liiiite på de andra kraven.
  • Anonym (Hopplös:))
    Anonym (ny) skrev 2011-08-08 19:35:15 följande:
    jag har redan fått ja för dejt han väntar på mig...men jag tar mig liksom inte iväg!
    Var bor du? Bor du i närheten av Malmö så kan jag bära/släpa/köra dig till dejten
  • Anonym (Mia)
    Sofia1970 skrev 2011-08-08 19:52:15 följande:
    Jamen dåså då är det ok att dra ner liiiite på de andra kraven.

Ja vadå. Fungerar det kravet så bryr jag mig inte om något annat alls. {#emotions_dlg.djavulsk} Man måste som sagt sänka kraven och rationalisera lite.
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-08 19:58:03 följande:
    Ja vadå. Fungerar det kravet så bryr jag mig inte om något annat alls. {#emotions_dlg.djavulsk} Man måste som sagt sänka kraven och rationalisera lite.
    Ok, men vad f-n ska jag göra där det kravet funger UTMÄRKT men där jag inte är KÄÄÄÄÄR!!!!! Fortsätta träffa honom och dejta vidare? Det är typ min plan då.
  • Sofia1970

Jag har tagit mod till mig och tackat jag till dejt med en som definitivt inte är min typ om jag tittar på bilden, men jag har bestämt mig för att faktikst gå iväg på den iaf.

• Anonym (Mia)
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-08 21:30:57 följande:
    Ok, men vad f-n ska jag göra där det kravet funger UTMÄRKT men där jag inte är KÄÄÄÄÄR!!!!! Fortsätta träffa honom och dejta vidare? Det är typ min plan då.

Så länge man är ärlig mot alla inblandade. Varför inte?

Själv kan jag nog falla om Mr T fortsätter att skicka mysigt helvrängda meddelanden så här en gång i timmen.. Måste bara se till att dra med mig honom också.

Imorgon kan jag nog gå mer direkt på och fråga om och när han vill träffas. Eller?
    Kan man föresten ta med barn på andra dejten. Det låter skumt, men jag har mina barn och han har sina. Och hans döttrar råkar vara i princip i samma ålder som min yngsta dito. Så jag gör det ju bara för barnens skull. Obestämd
        .  
  • Sofia1970
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-08 21:37:15 följande:
    Så länge man är ärlig mot alla inblandade. Varför inte?

Själv kan jag nog falla om Mr T fortsätter att skicka mysigt helvrängda meddelanden så här en gång i timmen.. Måste bara se till att dra med mig honom också.

Imorgon kan jag nog gå mer direkt på och fråga om och när han vill träffas. Eller?
    Kan man föresten ta med barn på andra dejten. Det låter skumt, men jag har mina barn och han har sina. Och hans döttrar råkar vara i princip i samma ålder som min yngsta dito. Så jag gör det ju bara för barnens skull. Obestämd
        .  
    Har han skickat knäppa sms varje timme så kan du fråga när och om ni ska ses i helgen. Absolut.
  • Anonym (Mia)
    Sofia1970 skrev 2011-08-08 21:35:25 följande:
    Jag har tagit mod till mig och tackat jag till dejt med en som definitivt inte är min typ om jag tittar på bilden, men jag har bestämt mig för att faktikst gå iväg på den iaf.

Kul! Jag tror att det kommer bli en jättebra dejt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!