• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2012-06-09 22:13:53 följande:
    En uppblåsbar Barbara antagligen Skrattande
    Han kan ju ha baxat in en sån där Real doll också. Lite svårare att gömma eftersom att det inte går att tömma ur någon luft.. hmm
  • Nicke
    takida skrev 2012-06-09 22:27:34 följande:
    Du talar av erfarenhet hör jagFlört
    Jag följer Outsiders också.
  • Nicke
    takida skrev 2012-06-09 22:32:33 följande:
    Så jävla snyggt anfall, men inte fan lyckas de få in bollen i mål. 
    Noterar i min bok...
    takida skrev 2012-06-09 22:29:58 följande:
    BortförklaringFlört
    Visst, du kan få komma och se min samling om du vill.
  • Nicke
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-09 22:33:39 följande:
    Fy måste bli bättre på att uppdatera mig i den här tråden. Vad har hänt?
    Det gamla vanliga?
  • Nicke

Intressant att rota i gästböcker på spray. Vilka jävla stolpskott det är där. Jag förstår att tjejerna får mycket konstiga mail. Men men, det kanske är det som går hem. Alla ska ha riktigt snygga killar men fokuserar för mycket på utseendet och får rövhål till killar istället.

• Nicke
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-09 22:40:44 följande:
    Jag går på uteende när jag kikar på nätdejtingsidor. Men det är nog där det brister. Har upptäckt att de få  killar jag blivit kär i irl inte ser ut som den typiske killen som jag skulle utseendemässigt måla upp som drömkillen. Däremot har de en sak gemensamt och det är ett specielt utrryck över ögonen när de pratar. Jättesvårt att förklara och skumt men så är det. Därför tror jag mer på att träffa herrar irl för min del...
    Det är det väldigt många som gör men samtidigt så är det väldigt många som blir brända och träffar riktiga idioter... eller kärar ner sig och sen "blev det inget". Man kanske får lyfta blicken lite..

Jag kollar ju också på bilderna eftersom att det är det första intrycket men jag kikar på tjejer som för mig är söta. Snyggingarna sorterar jag bort. Jag kanske missar någon då men jag får väl överleva. Jag är skitdålig på att ragga IRL så det här får väl duga för tillfället.
    Cocacola skrev 2012-06-09 22:40:26 följande:
    Ingen risk att du hamnar där...
    haha juste, det är därför jag får så mycket mail så att jag inte riktigt hinner med (ca 0 om dagen).  
  • Nicke

och Vanilla.. jag har också vissa saker som jag tittar på. Saker som inte riktigt är "normalt" att kolla på.
    Det går inte heller att förklara riktigt men det är ju en personlig grej liksom. 

• Nicke
    takida skrev 2012-06-09 22:49:20 följande:
    Jag kollar också på bilderna såklart och någon snygging har jag väl träffat men annars kollar jag ju efter någon som jag tycker är söt. Det behöver ju inte betyda att alla andra tycker det. 
    Tycker vadå?
  • Nicke
    takida skrev 2012-06-09 22:57:29 följande:
    Att personen är söt. Vad jag tycker är sött skriver ju inte alla under på. 
    Självklart inte.
  • Nicke

Det var också anledningen till att jag skrev "som för mig är söta".

Visst har man en känsla för vilka tjejer som troligen är lite mer poppis än andra även om alla inte har samma smak. 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!