• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lugn camping deluxe menar jag. Det jag såg av den vanliga campingen på P&L var kaos och misär...

• Nicke
    målar havet blått skrev 2012-06-07 23:19:42 följande:
    Har en bekant som jobbade där då..
    Jag jobbade också. I år blir det dock inget sånt.
  • Nicke
    Suppressed skrev 2012-06-07 23:25:49 följande:
    Jo det är vad alla säger, Jag får se hur det känns; Och vad det blir. Det jag faktiskt är mest oroad över är att någon djävel ska vara inne i tältet och stjäla något. 
    Visst kan man bli av med saker men som jag sa, jag har 11 Hultsfred bakom mig, några Arvikafestivaler, Roskilde, Storsjöyran och några andra mindre viktiga och jag har inte blivit av med en enda grej. Man får bo lite smart och gärna ha ett litet lås på tältet (jag har haft lås några enstaka år).
  • Nicke

Man ska ju inte ha med sig grejer som man inte har råd att bli av med. Sånt som är mer värdefullt har man på sig jämt. Mobil, kort, pengar. Vad ska de annars sno? Kläder och sovsäcken? Nja. Spriten kan man eventuellt bli av med i så fall men det löser sig ju.

• Nicke

Det står ju annars på nätet vad man får eller vad det är beräknat att man får tillbaka.
    Gör man en massa ändringar och sånt så blir det ju lite mer osäkert men annars brukar det väl stämma. 

• Nicke
    Cogitationes skrev 2012-06-09 16:19:21 följande:
    Usch så ni pratar. Man får ju skavsår i ögonen.
    Minst sagt
  • Nicke
    takida skrev 2012-06-09 17:19:35 följande:
    Ähh kom inte och säg att ni börjar bli känsligaFörvånad
    Vem har sagt det? Du tolkar det så.
  • Nicke
    takida skrev 2012-06-09 17:37:32 följande:
    Precis och jag har tolkningsföreträde, eller nåtSkrattande
    och då frågar jag dig, känslig för vadå?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!