Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-05-25 19:21:18 följande:
    Lemonina ja de kan ju vara det att man inte själv fattade beslutet utan den andre..Kan ju vara så att man har känslorna kvar för personen när den  gör slut..Vad gör man då med sina känslor??? Det tar ju ett tag innan de bleknar bort och försvinner......
    Jag förstår inte det har aldrig någonsin tagit så lång tid för mig att komma över någon. Men det var också första gången som jag fått slut av en kille. Jag vill bara att det ska gå över NU!! eller egentligen för länge sedan.  Jag trodde jag var över honom men är nog inte helt där än. Suck!!
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-25 19:25:09 följande:
    Dina lemonhjärtan är himla fina Lemonina......roligt att se den bilden..
    Ja visst är de fina:) Hjärta
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-25 19:33:23 följande:
    lite gulig bild......så här inför helgen..

Haha det där hade kunnat varit mig. Backade en gång in i min mammas mans sons bil som var nyinköpt. Skrapade upp hela sidan. Skämdes som en hund! Fy vad hemskt det var...
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-25 19:30:36 följande:
    L, jag har oxå en som dumpade mig.Det var jättejobbigt att komma över....så mycket olika känslor som kom..fast det är över ett år sedan nu så kändes det i magen när jag såg att han har en ny..INTE att jag hade känslor för honom,snarare att jag blev påmind om besvikelsen.....

Det kanske är det som händer dåObestämd Jag vet ärligt talat inte. Men kände mig ganska förminskad efter att han gjort slut. Han gjorde slut på grund av egenskaper jag inte visste att jag hade. Jag vet mina fel och brister väl, men han lade till några extra.
  • lemonina
    nu123 skrev 2012-05-25 19:40:47 följande:
    @lemonina: hur längesen var det då? Saker tar tid om man är djup. Låt de ta tid. Sen äre klart. "tautology is my cousin"
    fem månder sedan det skedde. Men vi var inte ihop så länge, bara åtta månader, fast vi har känt varandra i tre år nu snart.
  • lemonina

Nä nu pratar vi om något annat, något roligare. Ville bara gnälla av mig lite:) Vad har ni för er i helgen då?

• lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-25 19:49:41 följande:
    Jaha mitt x sa tvärtom..den fegisen..:.det är inge fel på dig, det är jag som känner att jag inte har ngt att ge  jag bara orkar med mig själv och jobbet!!! Tydligen var jag krävande då...va väl för kåt..eller nåt!Foten i munnen.......mes!

Ja men det är ju inte bra det heller. Det finns väl inga bra sätt att göra slut på egentligen, den andra blir alltid sårad ändå.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-25 19:53:18 följande:
    Det måste kännas intressant att för första gången i sitt liv bli dumpad vid icke tonårig ålder.. jag förmodar att ni båda dumpat tidigare? Hur känns skillnaden, i retrospekt, till att dumpa någon?

Det känns för jävligt att dumpa någon som man haft i sitt liv länge. Som att förlora en familjemedlem som samtidigt är ens bästa vän. Och det känns hemskt att såra någon så fruktansvärt. Skit jobbig och jag har ärligt talat sörjt över relationen som gick fel eller att jag tappade känslorrna. 

Skillnaden är väl den att man saknar kärleken och det sexuella till den jag blivit dumpad utav och jag kände mig snuvad på karamellen elle hur jag nu ska uttrycka mig. När jag har gjort slut har jag vetat att jag varit färdig med den relationen rent kärleksmässigt sett. Men det var jag inte nu.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-25 20:10:15 följande:
    Tror du att den du dumpade kände likadant som du gör nu?
    Ja absolut tror jag det. Och det är ingenting jag har önskat.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!