App för ettåring?
Hej! Någon som har tips på bra app för ettåring? Vi har åkt så mycket bil nu att inget funkar längre av mina ideer för underhållning. Han är bara ute efter min mobil. Om jag ger upp den vill jag att det ska vara för något bra.
Hej! Någon som har tips på bra app för ettåring? Vi har åkt så mycket bil nu att inget funkar längre av mina ideer för underhållning. Han är bara ute efter min mobil. Om jag ger upp den vill jag att det ska vara för något bra.
Favoritar för framtida bruk :)
Gud så bra! TACK för alla tips! Ja, jag har faktiskt också en önskan om att kunna underhålla sonen själv med lek, böcker, sång etc men vi har åkt bil en hel del i sommar och nu måste det komma till något mer. Han gillar tekniska prylar mer än allt annat. Självklart har jag försökt med leksaksmobil, mobil utan batteri etc men han fattar direkt när det är fejk. Nu ger jag upp. Han tillhör en ny generation och jag kommer använda era tips med tacksamhet!
Jag har inte läst hela tråden så jag kanske upprepar. Mitt tips är Peekaboo barn, bondgårdsdjur med ljud
Min son på snart 19 månader älskar sedan rätt länge appen animal sounds. På engelska men jag säger det svenska namnet. Glad musik och glada bilder. Sen gillar han att titta på bilder och foton av sig själv på mobilen också
Hej!
Jag kan tipsa om en ny app för de mindre barnen, den innehåller både pekbok (svenskt tal) samt memory, pussel och ett spel som heter "en av fyra". Min dotter (2 ½) har testat och godkänt =) och jag vet vänner som har mindre barn som uppskattar appen även de. Den finns på app store, kostar 7 kr och heter "Kul för barn" (http://kulforbarn.se/).