App för ettåring?
Hej! Någon som har tips på bra app för ettåring? Vi har åkt så mycket bil nu att inget funkar längre av mina ideer för underhållning. Han är bara ute efter min mobil. Om jag ger upp den vill jag att det ska vara för något bra.
Hej! Någon som har tips på bra app för ettåring? Vi har åkt så mycket bil nu att inget funkar längre av mina ideer för underhållning. Han är bara ute efter min mobil. Om jag ger upp den vill jag att det ska vara för något bra.
Baby piano heter en gratis app jag har.
Jag sökte på Fischer Price och fick en hel del bra. Bla hur man räknar och hur olika djur låter. Visserligen på engelska men när de säger på engelska så säger jag vad det heter på svenska.
Iphonen har varit räddaren nöden när man har åkt långt med min 1½ åring då han endast sover i max 40 min och sen gråter av panik för att han sitter fast resten av den 4 timmars långa resan. Ser alltid till att packa en väska full med saker åt honom bla böcker men eftersom jag lider av åksjuka from hell så kan jag inte sitta och läsa för honom.
Däremot ser jag till att apparna är lärorika.
Just ja ladda ner youtube-appen och lägg alla klassiska barnlåtar som favorit. Det älskar min lille att se/lyssna på.
doodle buddy
pekbok (finns både gratisapp och betalvariant).
och talking tom (mest för att den upprepar allt som sägs).
Favvo :)
Fan va alla får taggarna utåt? Dåligt samvete? Smartphones är inte bra för vuxnas leder heller. Men som sagt ALLA gör som dom vill!! Och ALLA får tycka som dom vill. Men som sagt. En bok kanske?
Orkar inte leta men det va i DN har jag för mig. Veckan som gick. Anledningen är att mo ilen blir för tung för dom att hålla i längre perioder. Fan, familjeliv börjar bli påhopparnas favorithak. Kan ju inte skriva något längre utan att folk flippar. Gör vad ni vill med era barn, det drabbar inte mig ändå. Jag kom bara med ett tips och ett råd precis som ni andra...orkar inte ens diskutera mer. Känner att gravidhormonerna steg i taket!