App för ettåring?
Hej! Någon som har tips på bra app för ettåring? Vi har åkt så mycket bil nu att inget funkar längre av mina ideer för underhållning. Han är bara ute efter min mobil. Om jag ger upp den vill jag att det ska vara för något bra.
Hej! Någon som har tips på bra app för ettåring? Vi har åkt så mycket bil nu att inget funkar längre av mina ideer för underhållning. Han är bara ute efter min mobil. Om jag ger upp den vill jag att det ska vara för något bra.
En Pekboksapp som heter SoundTouch.
Jättefina bilder och låter gör den med!
(finns i gratisversion)
En vanlig hederlig bok att kolla och bläddra i? Vet inga appar för så små barn då barn inte ska hålla på med mobiler.
SVT Play förstås! Finns massor av barnprogram att titta på.
Annars gillar vår son dom här:
Bondgården
Mina första ord
Baby Piano
Talking Tom
Songify
För att det nyligen är bevisat att det är skadligt för deras leder. Dom skall inte hålla på med elektronik vid så låg ålder. Samma som att små barn inte skall se på tv. Men jag dömer ingen. Vill man ge sitt barn en mobil ist för en bok/leksak så gör så :) men JAG hade inte valt mobilen.
Har via I tunes lagt över drömmarna trädgård till en gammal Ipod touch vi har. Varför låta den ligga i lådan när vår 12 månaders tjej vill underhållas? =). Självklart sitter hon inte med den jämt men tack Ipod för hjälpen på flygresan när alla böcker var lästa och vi hade det skrikigt!
Vinxen: har du papper på det?