-
menar du att man kan ändra monkeyn från att vara syskonvagn till singelvagn på samma sätt som man kan med donkeyn? kan inte hitta nån info om det nånstans!Pluppe E skrev 2012-07-30 17:16:43 följande:Jo man kan ändra monkeyn mellan singel och dubbel vagn :) -
ok. tack då förstår jagspigg skrev 2012-08-04 22:01:18 följande:Nej det kan man inte. Det man kan göra är att ha samma sittdelar och liggdelar på både dubbelchassit och enkelchassit. Men för att kunna växeln mellan singel- och syskonvagn måste man köpa bägge chassin!
Jag är inte orolig heller, men gillar inte felaktigt information för det finns ju många som inte vill ha sina barn i vagnar med flamskyddsmedel. Men detta gäller endast engelska vagnar eftersom att det är lag där.
verkar inte finnas nån som kan slå donkeyn!
-
tjejer: jag känner mig lite förvirrad, vad är skillnaden på en bugaboo donkey mono och en bas? får man med saker i mono som man inte får med i bas? basen är ju billigare men det är samma saker med på bilderna :-/
-
Jessiwill: det var ett väldigt bra pris du fick, vet du hur mycket frakten blir? Är det nån tullavgift? Var inne på babyplus sida lite snabbt men hittade inte donkeyn då, måste man maila för att få prisuppgifter och så? Jag är väldigt sugen att köpa en, och ditt pris lockar ju såklart
-
Oj det var inte illa! När skulle du få din vagn?
-
Vi ska beställa vagn strax, och jag har ett extremt stort problem att välja färg, alla är sååå fina, svart bas iaf, sen funderar vi på vit, svart, grön eller rosa, eller röd
haha så töntigt problem! Hur tänkte ni när ni valde färg och vilken är er favorit? -
funderar oxå på om vit kanske är lite dumt att ta, ungarna är ju lixom kladdiga och skitigt lite då och dåJessiWill skrev 2012-08-20 11:27:58 följande:Sockerbullen: haha vi hade samma problem, kunde inte välja och kunde inte enas mellan royal blue, red och off white ;)
Men tillslut blev det blå- vi tänkte att vi alltid kan köpa de andra 2 sedan
Hade röd till camen och white är så opraktisk speciellt om man bara har 1 topset.
Så vi köper de allt efter som :)
men det är fint. jo det är ju väldigt skönt att man kan köpa flera färger sen. hum just nu lutar det åt jade green, min mans favorit. nån gång ska väl han få som han vill oxå.
-
det blev en jade greenNaBas skrev 2012-08-20 21:31:06 följande:Om jag har en rör så röstar jag på jade green.. Har själv sand men vill köpa till jade..
-
Jessiwill: vi beställde oxå från baby plus efter ditt tips, vi och brorsan beställde ihop och fick rabatt så vi betalar 9300 inkl frakt
sjukt nöjd, men som du säger, nu återstår väntan! -
vi beställde igår från baby plus, i och med att vi beställde två på en gång ( en till min brorsa) fick vi rabatt och kommer betala straxt under 9300 kr inkl frakt för våran duoMarilis skrev 2012-08-21 14:22:50 följande:Hej, hoppar in här:) Snart dags att beställa en Donkey för vår del och jag ville bara skriva ett litet tack till alla som skriver om hur det är att importera en vagn. Jag hade helt gett upp den idén tills jag började kika runt här (just pga eventuellt strul vid reklamation). Men det verkar ju vara nemas problemas så nu är det bara att maila på till de olika återförsäljarna (dock är det ingen panik, är bara i v. 13;).
Ni som beställer från utlandet från och med nu kan väl bara skriva litekort vart ni beställde ifrån och vilket pris ni fick ge så kan man hålla sig lite uppdaterad utan att mailbomba återförsäljarna stup i kvarten. Hamnar gärna under 10000 för en duo:)
inga tillbehör. men allt som ingår i duo.