Inlägg från: Sockerbullen |Visa alla inlägg
  • Sockerbullen

Bugaboo Donkey

Tack jessiwill, då ska jag se så det inte blir värre, som det var ny var det mest på typ kullersten och inte så jag kände att jag blev irriterad på det! Har du fått besked att de skickar dig ett nytt?

• Sockerbullen

Ok, fan då kanske vi ska reklamera oxå då! Suck! Måste man ha registrerat sig på buggaboo först?

• Sockerbullen

Wailea: jag skulle inte köpa det gamla för den pengen när du kan få nya för strax över 10k på babyplus!

• Sockerbullen

Jag02: så här är det, du använder samma stomme till liggdelen och sittdelen, så köper du en mono får du bara en ställning men två tyger, du kan alltså bara ha antingen en sittdel eller liggdel, köper du en duo får du två ställningar, två sittdelstyger och ett liggdelstyg! Hoppas du är med på vad jag menar, så vill du ha två barn samtidigt måste du antingen köpa duo eller köpa till en extra ställning direkt!

• Sockerbullen

Jag tror du även måste betala tullavgifter om du köper från uk!

• Sockerbullen

Min duo från babyplus kostade 10 k inkl frakt!

• Sockerbullen

Riana: både jag och jessiwill har köpt från babyplus, min skulle ha kostat 9300 och jag fått betala när vi beställde, men tyvärr ville han inte det då kusen han ändrat och vi fick betala 10k, lite typiskt men är ändå nöjda med så mycket billigare än här i Sverige!

• Sockerbullen

Jessiwill: jaså :-/ vi har fått reklamera båda chassina som vi köpte, båda knarrar! Har dock inte fått svar från babyplus om när vi får nya än, vet du om du ska skicka tillbaka ditt knarrande sen?

• Sockerbullen

Merde: jag skrev "tror" just för att jag inte var säker utan helt enkelt trodde och fick för mig att det var något som gjorde att många inte ville köpa från England, jag trodde alltså att det kanske var pga av tullen, men det har nån annan redan skrivit innan att så inte är fallet! Helt uppåt väggarna fel

• Sockerbullen

SatuSV: vart har du köpt ifrån? Är ju jättesvårt att filma det, hoppas vi slipper det!

• Sockerbullen

Wielkip: att det är en mono känns mer realistiskt då det är en duo från utlandet inkl frakt för Max den pengen, men jag skulle dock tro att det är det gamla chassiet då många ställen säljer ut dem! Men fråga, man vet ju aldrig!

• Sockerbullen

Jessiwill: skönt att det nya är på väg, men fan vad dåligt att de vill att du ska släpa iväg och stå för frakt, vi som har reklamerat två chassin, det lär vi aldrig gå med på, har du talat om för dem att de får stå för frakten direkt och hur reagerade de på det? Uppdatera gärna så vi vet om man kan få de att gå med på det!

• Sockerbullen

Jessiwill: ok, vad bra, då är vi bereda på att begära det, vad innebär med vändande transport, packar vi gamla i samma kartong som vi får nya i och sen bara lämnar in på nåt postställe, eller hur gör man då?

• Sockerbullen

Jessiwill: tack då förstår jag, det känns rimligt att kräva det, ska vi oxå göra!

• Sockerbullen

Vänta.. Vad pratar ni om nu? Vad ska man se om vagnen är drabbad av?

• Sockerbullen

Är det den länken om bumpern eller vad ndn ska kalla den, handtaget som hade släppt? Var det vissa chassin som det gällde?

• Sockerbullen
    JessiWill skrev 2013-01-08 20:57:29 följande:
    Hyllar återigen babyplus, andra reklamationen av chassit nu- de är superbra och grymt trevliga samt att de svarar på mindre än en timme
    Förutom när det gäller våra vagnar som vi reklamerat, då vi fick ett avvaktade svar och sen efter det bara att de väntar fortfarande, kommer inte ens ihåg hur länge sedan det var vi reklamerade, i oktober eller nåt.. suck. 
  • Sockerbullen

Jessiwill: ja från BP, har mailar flera ggr, fått svaret att de själva väntar svar och avvaktar, ska maila igen imorgon tänkte jag! Mitt chassi funkar ju bara irriterande med knarret så jag använder vagnen. Hade jag inte kunnat använda den hade jag verkligen lackat på den långa tiden! Men i maj kommet bebis så tills dess ska jag fan ha ett nytt utan knarr, annars lär ju bebisen vakna istället för somna när vagnen rör sig :-/

Svar på tråden Bugaboo Donkey