Inlägg från: Sockerbullen |Visa alla inlägg
  • Sockerbullen

Bugaboo Donkey

Jessiwill: har du hört nåt om annat leveransdatum? Vi fick vecka 39 ev vecka 40, börjar bli orolig nu när många skriver så mycket senare!

• Sockerbullen
    JessiWill skrev 2012-09-16 01:35:10 följande:
    När jag beställde hade han gamla kvar jag hade kunnat få, men valde att vänta (såklart).
    samma här. han skrev att pga av att vi ska få ett av de nya så blir det längre leveranstid. 
  • Sockerbullen

JessiWill: det lät ju jätte bra, även för oss shit vad spännande, snart är den här!

• Sockerbullen

Jessiwill: neej vad säger du, knarr vill vi inte ha, min vagn har inte kommit än men det är skickas iaf, hur många dagar tog din leverans?

• Sockerbullen
    Naimis skrev 2012-10-08 08:35:01 följande:
    Köpte en Åsnan från PW i somras. Nu när jag ska gå in och registrera den så står det att serienumret redan finns. Och dessutom står de på den lilla klisterlappen att den är köpt Week 41 2011!!
    Nån som varit med om något liknande?
    Vad hade ni gjort?
    men vad konstigt, känns som att det måste vara en vagn som någon skickat tillbaka eller nåt. konfrontera dem på PW tycker jag. 
  • Sockerbullen
    JessiWill skrev 2012-10-07 18:27:31 följande:
    Fruktansvärt ledsen :/
    Jag mailade nu precis, får se när och vad de svarar.
    Hoppas verkligen de är bra och bara skickar dig ett nytt. uppdatera oss gärna hur det går.

vi får våra vagnar på torsdag, känns spännande och nervöst. hoppas så att inget är fel på dem.  
  • Sockerbullen

Yes, idag kom vagnen, och vilken skönhet sen :D längtar tills imorgon när vi ska ut och test köra den!

• Sockerbullen

Jag tycker absolut att det är värt att köpa det nya chassit nu när det ändå finns att köpa, det är ju en förbättrad version! Vad har du fått för pris på en med gamla chassit då?

• Sockerbullen

Jessiwill: hur mycket knakar ditt chassi? Jag har precis haft första långpromenaden med våran donkey, och jag tyckte nog den knakade ibland faktiskt, men vet inte vad som får vara ok eller hur mycket det ska vara för att det är värt att deklarera! Jag tror ju alla chassit låter liiite grann!

Svar på tråden Bugaboo Donkey