Inlägg från: SatuSv |Visa alla inlägg
  • SatuSv

Bugaboo Donkey

Hejsan! Har ansökt om att få gå med i bildtråden,undrar ifall någon kan godkänna det:)
    Är nyfiken på att se bilder för jag har beställt en donkey duo som jag sk hämta ut på torsdag:D kliar som fasen i fingrarna hihi. Övertalade sambon att vi skulle köoa den och han köpte mina argument haha Men gissa om han blev koko när han fick höra hur mycket den kostar:S

Har just nu en phil och teds som jag blir galen på,inte kul att skjuta in bebisen varje gång,satans vagn den passar bättre när båda barnen sitter. Hoppas jag blir nöjd med donkeyn men det tror jag:)

• SatuSv

Är det nya chassin som ni har som knakar och knäcker?
    Hoppas hoppas inte min vagn gör det.
    Gaaah! Irriterad på sambon som inte hämtade vagnen idag,har väntat och väntat.. Förhoppningsvis är han snäll och gör det imon om han inte jävlas med mig.

• SatuSv

jag kan inte registrera min donkey på bugaboos hemsida,det står att serienumret redan FINNS??! jag köpte vagnen som duo alltså alla delar till,ska jag ändå bara markera att det är en donkey men inte kryssa i den här rutan  I also bought a duo extension set to use my Bugaboo Donkey for two kids. för till den ska det oxå finnas serienr till eller är det samma?

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Gaaah!går ju inte! Spelar det någon roll att vi beställde vagnen på min sambons namn?

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

hehe jorå jag lyckades men nu kom inte allt med tror jag..bara som mono eller spelar det nån roll för nu fick jag ju ändå ett extra garanti år..?

Angelina2006 Leo2010 Charlie 2012
  • SatuSv

Har gått ut m min donkey nu. Jädrans skit,den knastrar och knäpper:( Inte så värst mkt att det gör något men om det blir mer så får jag nog kolla upp det.

Måste fråga er,ska sitsarna gå att vicka på? Jag kan vicka mer på liggdelen än sittdelen och liggdelen lutar lite. Ska det vara så??

• SatuSv

Kan chassina kanske knastra för att det är aluminium och när det blir kallt så knastrar det.. Eller..

Gick på kulletsten och då lät vagnen plus att det klickar till precis som att man klickar fast något.
    Köpte också min från sverige. Jag tror nog att om så mångas chassin låter så låter nog alla:/ Får se...
    Är sååå nöjd annars:)! Måste bara köpa ett nytt lås för vi har bara en vagn förråd här och det är helt omöjligt att ta in vagnen hem,har ingen hiss och det är tusen trappor upp. Skulle INTE vara kul att komma ner och den inte finns kvar! Bor tyvärr inte i världens bästa område. Hoppas hemförsäkringen täcker om den skulle bli stulen.. Blir nojig då man betalat fullt pris:S

• SatuSv

Jag ska maila där ifrån jag köpte vagnen,om chassit men jag ångrar verkligen inte mitt köp iaf:) Har haft många vagnar och den här är den lättaste vagnen jag haft! :D

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

maxvikten är 9kg står det i manualen..och barn under 6månader.

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Semlan, Min son blir 3 i januari och sitter bra i vagnen brevid lillebror som är 1,5månad. Jag fick vagnen i fredags och kommer nog använda den som duo ett bra tag då min äldre son är vagngalen eller lat:p Valde den vagnen just för att jag kan göra om den till mono sen så jag slipper leta ny singel vagn och sälja och greja:) väger inte alls mkt med båda barnen i. Min stora son väger 14kg och gissar på att han är 95cm.

Svar på tråden Bugaboo Donkey