Inlägg från: SatuSv |Visa alla inlägg
  • SatuSv

Bugaboo Donkey

HAHAAA vagnen knarrar inte i mono!! Första ggn jag kör mono men bara idag men tyvärr så måste jag ändå köra i knarrduo. Men va ovanligt att köra så liten vagn nu hihi.)

• SatuSv

Knarrar den oxå som du fick sist jessi? Den här jag fick nu knarrar om jag går på gräs och ganska ojämt väglag men annars inte. Tror nog att jag är nöjd.. Men som sagt man vet inte om det kmr mer:/
    Mitt andra chassi knarrade bara i duo,första chassit va duo men testade aldrig i mono.
    Har heller inte behövt skicka tillbaka dom... Reserv hehw

• SatuSv

79malla, från babyshop.

Ja inte är det kul med knarr och hålla på att reklamera:( Idag knarrade det lite mer.. Blir väll mer med tiden och hur mkt orkar man reklamera egentligen. Jag älskar verkligen min vagn och vill oxå ha knarrfritt när man betalat galet mkt så ska det ju va som du säger PERFEKT!

• SatuSv

Jaasså.. Då ska jag byta ramen och se om det knarrar:) Har ju också haft tanke på att lämna tillbaka för man pallar inte hur mycket som helst men fasen va jag älskar min vagn!! Ser lixom fram emot att köra den varje dag hahaaa *skadad* Har dock funderat på en cam sen när Leo inte vill åka vagn mer:) eller bee+ :) till charlie.

• SatuSv

Funkar finfint i sthlm:) Har kommit in nästan precis överallt,ända som sa stop var buss nr 567 längst bak för hantaget på trappan putar ut för mkt. Det är ända hindret. Tunnelbanan pendel hissar kommer vagnen in på.

• SatuSv

Har ni fått nya bärhandtag? Jag fixade det när jag fick mail men fick aldrig en bekräftelse mail. När får man handtagen?

• SatuSv

Katja1 jag beställde fr babyshop men när min bebis var 1månad. Men jag vet inte om dom har förlossnings garanti,bäst är ju att maila dom eller ringa. Annars super nöjd m dom,snabba svar och gått bra att reklamera.

Svar på tråden Bugaboo Donkey