Inlägg från: SatuSv |Visa alla inlägg
  • SatuSv

Bugaboo Donkey

Katja1 jag har precis den där väskan:) man får till fästen man sätter på styret och sen kan man enkelt sätte fast o ta av väskan. Kör duo o den är skiiiit snygg ;) Väskan är ganska stor men passar både i duo o mono:)

• SatuSv

Katja1 kolla min bildgalleri så finns det foto med väskan och hängarna man får med.

Angelina2006 Leo2010Charlie2012
  • SatuSv

Min 3åring är 99cm o väger 14kg o får bra plats i sittdelen o även selen sitter perfekt. Liggdelen får man inte bära i bärhandtaget har bb skrivit trots nya byglar.

• SatuSv

Annajosefina, har aldrig hänt mig,inte ens i närheten.. Även om jag har skötväskan hängandes.

• SatuSv

Katja1 jag köpte från babyshop och det gick bra! Och dom är väldigt tillmötesgående och trevliga!

Freddy73 jag har reklamamerat 2ggr och ska göra en 3e,knarrar hela tiden;)(

• SatuSv

Katja1 när hämtade du ut vagnen? Va det en eller två kartonger? Jag fick mina med en dags mellanrum..

• SatuSv

Jag har nu reklamerat för tredje ggn. Frågade även om chassina och tydligen så har bb fixat knarrfria chassin. Så det är dom chassina man får nu. Hoppas hoppas att denna inte knarrar när den nu kommer.
    Jag gillar donkeyn men jävla knarret gör mig galen. Samt att min bebis gillar inte ergonomisk sittdel verkar det som,så han sitter/ligger i liggdelen fortf.o är 8mån.

Jag har oxå en philandteds,använde den en månad när sonen var nyfödd men gillade inte att folk inte såg att det låg en bebis där och på tunnelbanan slog flera imot sin väska på han:( Hade syskonsits alltid på. Har ännu kvar den,dom verkar ha blivit svår sålda:(

• SatuSv

Höh fick nu veta att chassina bb skickar ut är inte knarrfria men att dom jobbat på det...? Fick även tipset från babyshop att testa köra vagnen en stund med spännet uppspänt,den som är vid bromsen. Tydligen ska det hälpa mot knarret.

• SatuSv

Har fyra chassin,den fjärde jag nyss fick knarrar oxå. Är j***ligt trött på vagnen. Ok jag älskar vagnen men knarrandet är så irriterande. Läste nått om att byta liggdel,min son hade den tills han blev 9månader och fick bra plats men mest pga han hatade sittdelen.

Angelina2006 Leo2010Charlie2012
Svar på tråden Bugaboo Donkey