Inlägg från: SatuSv |Visa alla inlägg
  • SatuSv

Bugaboo Donkey

Jag mailade till företaget jag köpte min vagn ifrån och dom vill att jag ska filma vagnen när den knarrar.. Hur fasen skickar man ett videoklipp på hotmail?
    Får ta och fixa det imorgon. Sen ska dom kolla med Bugaboo hur dom tycker att vi ska göra.

• SatuSv

Ja det kommer bli svårt att filma:/ Kör jag en raksträcka utan gupp kullerstensgator,bara helt plant osv så låter den knappt men minsta sväng,gupp och så då knarrar den direkt.. Vilket som så knarrar den så jag vill ha knarrfritt chassi!!! Jag köpte den från babyshop litar på den sidan då jag köper ofta där ifrån. Men att behöva filma knarret:/som om jag skulle hitta på nåt sånt där,har egentligen inte ork att hålla på men som jessiwill sa att har man lagt ut så pass mkt pengar så vill man ha en perfekt vagn.

• SatuSv

Får mitt nya chassi i mitten av december:/ Tråkigt att behöva gå så länge med den här,skäms lite att gå med den.. Undrar ifall folk tänker att hur fasen kan man betala så mkt för vagnen o den låter..:/
    Aja bara att vänta.

• SatuSv

Jessi,vet inte varför det ska ta så lång tid:/ Och med min otur så kommer säkert den nya att knarra också... Men du reklamerade din för länge sen eller? Tror nog att det är så många som reklamerat att det tar tid. Fast man vet aldrig kan ju komma tidigare ändå... Vad tror ni man får göra med gamla chassit? Dom på babyshop skrev inget..

Vågar inte smörja in chassit och tror heller inte att det hjälper:/

• SatuSv

Jag vill ha en mugghållare på min vagn(är alltid törstig som en kamel:p) men det finns ju bara en och nån sa att det är olika fästen till olika buggar,måste jag först beställa mugghållaren och sen leta fästen?

• SatuSv

Fick nya chassit igår så den kom snabbare än vad dom sa. Ååå va så glad när den inte lät något MEN efter ett tag började den knarra men jätte lite när man går på gupp och kullersten typ. Det är ok men om det blir värre som det blev med första chassit så får jag reklamera:/ Men den är bättre än andra!

• SatuSv

Min son blir snart 3år och sitter jättebra i vagnen,han är ganska lång men vet inte hur lång.

Nu är jag irriterad!! Chassit knarrar mer o mer för varje dag!! Precis som den andra.. :,( fan ska man göra. Älskar vagnen men knarret är inte kul.
    Fick dock på regnskydden idag för första gången men tänker köpa tullsa,fast jag gillar genomskinliga regnskydd. Irriterande att regnskyddet inte skyddar hela liggdelen:/

• SatuSv

Ja Jessi den knarrar som den andra OCH det låter från vänstra hjulfästet alltså dör man sätter fast hjulet... Fanfanfaaaaan blir väll att reklamera igen då:;((

• SatuSv

Jag har mitt gamla chassi kvar,inte fått nån mail att dom ska ha tillbaka den.

Ja att det går att vicka är en del av fjäsdringen sas det till mig.

Har nu igen mailat babyshop om att nya chassit knarrar och det klickat från vänstra framhjulet.
    Första vagnen som jag äger som knarrar!

Svar på tråden Bugaboo Donkey