Inlägg från: JessiWill |Visa alla inlägg
  • JessiWill

Bugaboo Donkey

Fast tvättmedel och rent gift är ju lite skillnad.
    Detta är ju ett medel vagnarna blivit behandlade med, ett starkt medel som skall förhindra att tyget fattar eld.. Bara det är ju ett tecken på hur starkt det är :P

• JessiWill

Jag tycker vagnen är rätt tajt faktiskt. Vi har en snart 2,5 åring på 90 cm och 13 kg. Men det är banden som är extremt korta, camens band var MYCKET bättre!
    Mej overall är det väldigt tajt i grenen.

• JessiWill

Att höja suffletten har dock ingen betydelse för spännena om det var mitt inlägg du syftade på

• JessiWill

Jag hade aldrig köpt en begagnat, köpte min duo ny från Holland för 9800, kommer typ tjäna pengar på den :P

• JessiWill

Babyjoline: donkeyn är kända för knarrande chassin!
    Mitt knarrade, behövde bara skicka ett mail till babyplus och de skickade hem mig ett nytt chassi direkt :)

• JessiWill

Nej knarret går inte att fixa, reklamation är det enda- något du inte kan göra som andra ägare.

• JessiWill

Hyllar återigen babyplus, andra reklamationen av chassit nu- de är superbra och grymt trevliga samt att de svarar på mindre än en timme

• JessiWill

Sockerbullen: jasså? Från Bp? Har du mailat igen? Jag har nog aldrig behövt vänta mer än 1 timme på svar från dem, sjukt hjälpsamma och reklamationen går utan problem.

• JessiWill

Men gud va irriterande :S jag har ju fått ett redan och skall nu få mitt tredje snart :O
    Han mailade bugaboo igår ang problemet och reklamationen.
    Dock gav han mig ett tips att testa den andra sittdelen, för knarrar det inte med den kan det vara problem pga extension setet och då får man ett nytt.
    Tvekar på att så är fallet dock..

Svar på tråden Bugaboo Donkey