Inlägg från: JessiWill |Visa alla inlägg
  • JessiWill

Bugaboo Donkey

Men såklart det är 2 ställningar, va dum jag är! *skyller-på-trötthet-och-graviditet*

• JessiWill
    veronicabelly skrev 2012-08-27 07:23:06 följande:
    Men ja måste bara fråga.... Finns den inte å köpa i Sverige eller? En kompis sa att den fanns på bigbaby i Sollentuna :0/
    Finns såklart att köpa i Sverige, men sparade 5000 kr genom att beställa den
    William 23/9-2o1o ♥ Lillebror BF 23/9-2o12 ♥
  • JessiWill

Annars om man tycker den är bred att fälla får man väl ändra den till mono-läge så blir den ju bred som en cameleon. Om man nu har tajt om plats.. Men det är väl lite segt att göra varje gång.
    Vi har som tur va väldigt stort bagage.

• JessiWill
    johanna 77 skrev 2012-08-29 12:58:18 följande:
    Hej

Har två frågor.

1. jag har en dotter som är 2 år och ca 95cm   väntar påök i januari. Ni som har stora/långa barn i era donkeys. Hur långa är dem.  dvs hur lång kan man vara om man ska åka bekvämt i donkeyn? 

2. Kan man ha en nyfödd i sittdelen?  Har sett flera anonser på blocket där de säljer oanvända liggdelar till sina duo.  Är det smidigt ? någon som provat?

tack på förhand!  jättebra tråd..!    
    En nyfödd skall man inte ha i sittdelen iom att den är skålad.
    Bästa du kan göra är att testa en donkey med din dotter i, är olika från barn till barn hur de sitter.
  • JessiWill

Då börjar euron gå upp nu då med andra ord?
    En vän till mig väntar till vecka 39 med att betala medans jag bet när den var jättelåg nämligen.

• JessiWill

Ja den går ju upp och ned
    Jag betalade 9.800 för min duo, men sedan tog jag med 2 sittdynor och då blev priset 10.700 om jag inte minns helt fel.

• JessiWill

Nej de nya chassit har inte lanserats ännu, bugaboo skickar ut dem till återförsäljarna den 17 sep fick jag info om igår.

• JessiWill
    Annajacobsson skrev 2012-08-30 15:12:28 följande:
    Vill beställa en Bugaboo donkey duo från Holland. Har varit inne på babyplus.nl men den finns inte i deras sortiment. Jag antar att det är för att dom inväntar den "nya" uppdaterade versionen, är det någon som vet mer om det? Är det någon som har något tips på någon annan sida som man beställa Bugaboo donkey ifrån Holland? Har även varit inne på moeders mooiste, någon som har någon erfarenhet från den sidan? Tacksam för svar snarast då bebis kommer om 1 månad
    De har den inte i sortimentet för man måste maila de en beställning :)
    Beställde från BP och väntar på vår vagn nu.
  • JessiWill

Ja baby plus är OTROLIGT trevliga, vart kul att göra affärer med dem :)
    Har fått lite komplikationer nu under min grav, och frågade om det inte gick att kanske få chassit lite tidigare IOM att de börjar skickas ut till återförsäljarna vecka 36-38 (då).
    Då ringde BP tom upp bugaboo för att försöka få tag i ett nytt chassi lite tidigare, men bugaboo skickar inte ut förens 17 sep. Han sa dock att jag är prio 1 på chassi om de skulle få in tidigare.
    Det kallar jag service

• JessiWill

Johanna: vart bor du? Titta på bugaboos sida vart återförsäljare i din närhet finns.

Svar på tråden Bugaboo Donkey