Bugaboo Donkey
Jag beställde en organizer, en åkpåse och en vagn och då höll sig frakten på 60.
Men ja, galet vad pengar man tjänar på att beställa därifrån! Glad att jag gjorde det!
Nu har de dragit pengarna, väntar bara på mailet då. Hur snart fick ni andra mailen? Bara så jag vet hur länge jag ska vänta innan jag vet om jag blivit bortglömd eller inte...
Hm, de har nog varit lite slarviga på pramworld den här veckan då.
Jag mailade ju dem ordern igår. Efter några timmar ringde de upp för att bekräfta ordern och ta kortnumret. När vi lagt på ringde de upp igen för att de hade försökt och dra pengarna direkt och jag hann inte flytta över pengarna till rätt konto innan de prövade. Eftersom att de skulle stänga för dagen om 5 minuter så bestämde vi att de skulle dra pengarna idag.
Vid 13-tiden märkte jag att pengarna tagits från mitt konto, vi 16:30 hade jag fortfarande inte fått något kvitto eller bekräftelsemail. Jag mailade dem och frågade om det var på gång eller om de glömt bort. Då fick jag väldigt snabbt ett kvitt på mailen, såg ut precis som en kvittoremsa. Men jag hittar inget trackingnummer där, om det inte bara är så att jag inte fattar?
Har ni fått trackingnumret i ett separat mail eller står det på kvittot?
Jaja88:
Har du fått höra något om ifall pramworld skickat din vagn än? Jag har inte fått något trackingnummer än så jag antar att de inte skickat... Vet att vi fick samma besked när vi beställde (att de skulle få in donkeyn i fredags och skicka den efter det).