Inlägg från: smoolan |Visa alla inlägg
  • smoolan

Bugaboo Donkey

TACK för pumptipset! Har också en med grå plupp och mycket riktigt låg det en förlängningsgrej i den. De borde fan ha med en instruktion till pumpen. Speciellt med tanke på att de har med instruktionsböcker till allt för bugaboo. Även åkpåsen upptäckte jag nu senast...

• smoolan

Vi frågade om just detta innan vi beställde från England. De var benhårda med att det gick absolut inte. Vet inte om det är likadant i alla länder men jag antar att bugaboo vill försöka kontrollera det där. Även med exporten i och med att det inte går att beställa direkt i webbshopen från t ex wh watts utan att man måste ringa eller maila. Men det är bara mina spekulationer. Vi beställde fr England och det var hur smidigt som helst, plus att det gick snabbare än om vi hade beställt i butik i Sverige.

• smoolan

För vår leverans tog det ett dygn! 20 min efter att vi fick tracking nr så ringde det på dörren. Tur att vi var hemma...

• smoolan

Jag upplever den som större men jag har å andra sidan haft en teutonia fun innan som går in överallt. Den ska ju inte vara bredare än många singelvagnar och ibland har jag missbedömt och trott att jag inte kommer igenom vissa passager när det i själva verket inte är några problem. Var också skeptisk till sidokorgen men den är faktiskt väldigt praktisk! Speciellt nu på vintern att trycka ner jackor etc i om man går in i en galleria ist för att klämma in det under vagnen. Och så slipper du ha en väska som hänger från handtaget.

• smoolan

Donkeyn är ju väldigt lätt också. Tycker jag är ett stort plus. Väger inte emmaljunga massor?

• smoolan

Har maxi cosi babyskydd + adapter. Använder det nästan dagligen. Beror väl på hur mycket du åker bil och hur mycket du tycker är ok att släpa.

• smoolan

För mig har det varit ovärderligt. Snittades för knappt tre veckor sen så jag ska inte bära mer än nödvändigt. Åker också mycket mer bil nu än med första barnet eftersom vi flyttat utanför stan. Allt beror väl på vilket behov man har men för mig är det som sagt grymt att kunna fästa babyskyddet på vagnen. Så bra att det ingår i priset. Vad är det för märke?

• smoolan

Linaloo- jag skulle aldrig lämna ifrån mig någon vagn olåst, donkey eller annan. Låser alltid fast den om jag måste lämna den på öf, BVC, barnvagnsparkering på fik eller annat. Har ett cykellås. Hemma förvarar jag vagnen i hallen.

• smoolan

JessiW - kolla längre bak i tråden. Den frågan är besvarad flera ggr. Jag beställde från wh watts. Jättesmidigt.

Svar på tråden Bugaboo Donkey