Inlägg från: smoolan |Visa alla inlägg
  • smoolan

Bugaboo Donkey

Är tyget på donkeyns suffletter likadant som på cam? Tycker att sufletterna känns så himla "mesiga" och inte särskilt vädertåliga, iaf om jag jämför med tidigare vagnar jag haft. Var ute igår och det snöade lite, men inte så mkt så att jag kände behov av regnskydd, och det kändes som att fukten gick rakt igenom. Tycker också att bågarna i suffletten känns väldigt sköra. Nån med samma tankar?

• smoolan

Vill minnas att det skrivits om knarrande chassin här? Har inte upplevt det tidigare, men igår när båda barnen satt i vagnen och vi var ute på långpromenad knarrade det som tusan. Upplevde det inte idag när jag hade vagnen i mono. hur har ni med knarrande vagnar gjort? Reklamerat? Har era vagnar knarrat både i mono och duo? Kan det ha med det kalla vädret att göra?

• smoolan

Jag har inte heller använt selen. Tycker att det räcker m bumper baren just nu.

• smoolan

Spigg -Tack för svar! Var hänger du den om du har sittdelen vänd mot dig?

Funkar förresten de gamla sittdynorna i donkeyn, de som reas ut lite här och var?

• smoolan

Är det någon som reklamerat knarrande chassi? Hur gick det i så fall till? Kan inte vara utan vagn tyvärr då donkeyn är den enda vi har...

• smoolan

Tack för svar om chassireklamation. Vi hat köpt vår vagn fr England. Funderar på om man ska kontakta återförsäljaren eller bugaboo direkt i det fallet.

• smoolan

Mailade wh watts om chassit och fick svaret att jag skulle smörja hjulen och chassit... Inget snack om att byta ut det alltså. Ska man godta det svaret?

Svar på tråden Bugaboo Donkey