Inlägg från: JessiWill |Visa alla inlägg
  • JessiWill

Bugaboo Donkey

Funkar det inte att smörja knarrande chassin längre? Knarr kan ju både nya och äldre vagnar ha.

William 23/9-2o1o ♥ Lillebror BF 23/9-2o12 ♥
  • JessiWill

Blir man uppringd efter man lagt en beställning? Jag tänker då inte prata engelska! Tungan ute

• JessiWill
    Hejåhå skrev 2012-06-17 20:21:01 följande:
    Jessi: ja det blir man! De ber dig lämna kontaktuppgifter och se ringer de på set nummer du angivit i mailet för att få ditt kortnummer. Sedan genomför de betalningen och du direkt höra om köpet gick genom.
    Oroa dig inte för engelskan! De vet inte vem du är och en svensk accent är de nog beredda att höra innan du ens öppnat munnen. De är ju vana med Svennis, så det är nog inga problem om du bara kan säga yes och siffrorna på kortet :) några artighetsfraser behöver du inte briljera med. Lycka till!!!
    Men fy va läskigt! Läst både eng A och B men jag avskyr att prata haha
  • JessiWill
    Naimis skrev 2012-06-18 10:25:17 följande:
    Det var inga problem med engelskan alls, oroa dig inte över de
    Sambon får göra det
  • JessiWill

De flesta vagnar börjar knarrar, men alla vagnar behöver smörjas och underhållas!

Siliconspray tar bort knarr, och gör alla vagnar som nya igen

• JessiWill

Oj det var billigt! I Sverige? Vart då någonstans?

Inte hittat duon för mindre än utgångspris i Sverige.

JohannaL skrev 2012-06-20 21:36:02 följande:
    nu har jag hittat en ¨terförsäljare, får duo vagnen, kaffehållare, 2 tray, 2 liners och en organizer inkl frakt för 13000 det e väll rätt ok pris el?

sen funderade jag på färg, tänkte ta svart botten rosa sufletter och oranga liners (dynor) kan det funka tro? vill ha mycket färg =) 

• JessiWill

Ja alltså priset är väl okej, jag hade dock inte vågat beställa från en för mig okänd återförsäljare. PramW hade jag nog satsat på då, runt 11 ink frakt. Beroende på valuta då..

JohannaL skrev 2012-06-20 22:16:43 följande:
    givetvis inte svenskt men e det ok pris för utomlands ifrån tro?

moedersmooiste.eu/ 

• JessiWill
    JohannaL skrev 2012-06-20 23:06:15 följande:
    är många här på familjeliv som beställt därifrån så jag tror det e lungt =) men gubben va på semster så jag skulle inte få den fören v30, känns lite långt bort så jag har mailat PW får se vad de säger, brukar de ta lång tid på sig tro?
    Ja okej, jag är mest inne på PW så allt annat är okänt för mig :)
  • JessiWill

Hej :)

Har en liten fråga!
    Jag skickade en pris förfrågan nu om en donkey duo till pramworld och fick svaret £989.10 (10 859,53 SEK)
    Är detta inklusive frakt eller tillkommer det en fraktkostnad? Och isåfall va ligger den på?

Hoppas någon vet

Svar på tråden Bugaboo Donkey