Inlägg från: Hejåhå |Visa alla inlägg
  • Hejåhå

Bugaboo Donkey

Har frågat två ggr innan... Vad har ni för skötväska till Donkeyn?
    Har ni en som ser bra ut i både duo och singelläge?

• Hejåhå

Jag fegade och tog allt svart, jag tänker på andrahandsvärdet. Valde mellan offwhiten och svart, men bestämde mig för den svarta när jag fick höra att det blev ljust under sufletten. Fördelen m den vita är väl annars att den inte blir blekt av solen, men nackdelen att man behöver tvätta den oftare.

Satsar på lite färgklickar på dynor och att ev sy mönstrade sufletter istället.

• Hejåhå

Mamalolo: när beställde du och vilken färg tog du? Jag betalade 8/5, en duo svart-svart och väntan känns lååååång :)

• Hejåhå

Jag har inte fått någon betalningsbekräftelse på mailen. Jag ska nog ta och kontakta dem!

• Hejåhå

Jhk88: härligt! Lyckost!
    Mailade Pw och fick leveransbesked att den skickas om 24 dagar. Den som väntar på något gott, väntar alldeles för länge!

• Hejåhå

Alis: nej, när vi pratar en sådan gammal vagn så spelar det nog inte så stor roll. Värdeminskningen är nog störst till en början, sedan planar den ut...precis som med bilarna :)

• Hejåhå

Alis: du väljer vilken färg du vill ha på topsetet, du får ett set i valfri färg både till sitt och liggdelen.

Naimis: lika bra att beställa. Pw har ca 1 mån leveranstid, men det verkar oftast gå snabbare än så. Flera i tråden fick sin på någon vecka trots tidigare besked om 1 mån leverans. Min transporteras och borde dyka upp nästa vecka ca 3 v efter betalning.

• Hejåhå

Alis: kan trösta dig med att väntetiden är lång på Pramworld också och där kostar vagnen lika mycket (eller lite).
    Men bättre att vänta och spara 3000 spänn :)

• Hejåhå

NU är vagnen skickad från Pw. Det blir ganska exakt en månad från betalning till leverans.

Svar på tråden Bugaboo Donkey