• WickL

canadian Goose

Nu har jag sagt i säkert 5 år att jag ska köpa en Canadian Goose Exp parka men får aldrig råd med en sån. Har insett detta & kikar runt lite på Blocket efter en ev begagnad men frågan är hur vet man att man inte blir blåst igentligen? Vill inte ha någon skit kopia eller stulen jacka.

• Svar på tråden canadian Goose
  • WickL

Ok tack. Gick in & tittade i ditt galleri, vilken pingla, avis jag vill oxå va smal.... Men men tiden kommer igen sen när bäbisen är ute.

kram på dig å hej sålänge

• BabyBus

Jag har en xxs, är 170 lång å väger 60 kg... Den sitter perfekt!!

• BabyBus

Jag har en xxs, är 170 lång å väger 60 kg... Den sitter perfekt!!

• BabyBus

var ju inte klar...

... Kan (OM jag vill, behövs inte egentligen) ha en tjock tröja under.

Lycka till med köpet.

• LPW

Ett annat alternativ är att beställa en från USA alt Kanada. Det går att beställa från auktoriserade återfösäljare.

• Poena

God tro ät borttagen enl. lag nu, så "tyvärr" kan man ej köpa något i god tro längre. Skulle en stöld uppdagas så tillhör fortfarande plagget (eller vad det nu är) den ursprunglige ägaren.

SÄtt ut en annons och be att få kvitto med på det ursprungliga köpet. Tänk på att om du känner att det är ett för bra pris för att vara sant, så är det ofta nåt lurt

• SHT

-> MINI25

vad är det för jackmärke som är inne i Sthlm nu?? fick känslan av att du har koll...

vore kul o få svar!!

// Sofia

• smz

Ååååå, älskar min Canada goose Är inne på 3e året med den nu och den är lika fin nu som då. Bara bra om den inte är modern så är det inte lika många som har den . Har iofs aldrig sett den som en modejacka (den ser ju ut som en helt vanlig vinterjacka) utan som en underbart varm och skön jacka!!!

• mmonika77

Var isthlm i veckan och många hade canadian goosejackor. Tycker inte de är ute än.

• MINI25

SHT

det är väldigt populärt med jackor med pälskragar och muddar, själva jackan är i mocka. Finns en affär på Norrlandsgatan som säljer dem, "Amoresse" heter iaf affären, de ligger på runt 5000 kr. Sen har Boomerangs dunjackor som är lite längre kommit tillbaka, likaså alla former av parkas. Men helst svarta. Är du nyfiken finns det en hel drös människor på Stureplan.se som har "pälsjackorna".

Mmonika77
    I jämförelse med för 2 år sen så har Gåsen i år tappat MASSOR. Klart att många bär den, men långt ifrån så många som man sett tidigare år! Och den är visst på väg ut- men det skall ju inte avskräcka nåt modelejon från att avstå den Den är ju alla gånger den varmaste jackan...

Svar på tråden canadian Goose