• Pacgirl

BIM - Lista September

DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

• Svar på tråden BIM - Lista September
  • scooby

Stort grattis till Plus Bettan!! Härligt att det var så starkt! Läser att du är brydd över att det gav så starkt utslag, kanske du är sk. höghormonare, eller så är det 2 därinne

~~Stolt mamma till Albin och Nora ~~
  • emmavaupptaget
    Pacgirl: Synd bara att det är en sån dyr hobby då :P Beställde 20 test till från testlagret idag :P Det är lite spännande samtidigt som man blir lika besviken varje gång det blir negativt =/
  • Bettan02
    scooby skrev 2011-09-04 15:18:01 följande:
    Stort grattis till Plus Bettan!! Härligt att det var så starkt! Läser att du är brydd över att det gav så starkt utslag, kanske du är sk. höghormonare, eller så är det 2 därinne
    Tack SNÄLLA allihopa!! Det känns verkligen helt underbart....

Japp Pacgirl vi ses i BF Maj 2012... :) Kul att följas åt!!

Scooby... Tror du det?? Kan det vara så att det är 2?... OJojoj...
    Jag ringer till MVC i morgon!
  • Maliso

Grattis Bettan Skrattande

Själv har jag 4-5 dagar till BIM men känns som att mensen kommer att komma tidigare, har de känningarna i kroppen. Men hoppet är ju det sista som lämnar en!

• Randiga Rut

Åh!! Stort GRATTIS till dig Bettan! Jag har använt mitt enda test förgäves i morse men nästa vecka kommer det nya. Så...

emmavaupptaget skrev 2011-09-04 13:34:48 följande:
    Oh no, jag har blivit en testoholic :O Har testat mig 2 ggr både idag och igår :P Fy vad hemskt detta är :S 
    ...jag lär nog hänga med dig ner i testoholic-träsket ett litet tag framöver!! 
  • Liberté

Kikar in så här på morgonen med glädjande besked Haha! Eller hur man nu ska se det.

Fick ett infall sent igår kväll precis ninnan jag skulle lägga mig, tog fram äl testet och testade, tror ni inte den glada gubben infann sig ???? på dag 20!! Gissa om maken blev påhoppad sen....  

Svar på tråden BIM - Lista September