• Pacgirl

BIM - Lista September

DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

• Svar på tråden BIM - Lista September
  • emmavaupptaget

Känner att mensen är påväg... hade blodiga flytningar igår, och negativt test nu på morgonen... är ju inte riktigt säker på menstecken eftersom jag inte haft mens på flera år (har haft cerazette). Men jag har för mig att det är såhär det brukar kännas...

• Rebecca1
    emmavaupptaget skrev 2011-09-05 07:37:44 följande:
    Känner att mensen är påväg... hade blodiga flytningar igår, och negativt test nu på morgonen... är ju inte riktigt säker på menstecken eftersom jag inte haft mens på flera år (har haft cerazette). Men jag har för mig att det är såhär det brukar kännas...
    Tråkigt, när hade du BIM, idag?

Jag har BIM idag, inget har dykt upp ännu, prickade ÄL denna månad (glad gubbe på cb) men testade neg med testlagret (som ska kunna visa sååååå himla tidigt) i lördags eftermiddag. 
  • emmavaupptaget
    Rebecca1: Jag tror att jag har BIM imorgon... men jag kan ju ha räknat fel på ÄL också.. Fick glad gubbe på ÄL-test 22/8 och hade ÄL-flytningar 23/8 Så jag räknade 14 dagar från 23/8 men som sagt, är inte helt säker :) Men det verkar som om tant röd behagar dyka upp nu i dagarna iaf.. Då kan vi fortfarande hoppas på att ditt plus är påväg iaf :) Håller tummar och tår här borta :)
  • bevingad

Vet ni vad tjejer?? Jag hinner med en bim till i september om min cykel nu bestämt sig vara 2 dagar tillbakaskjuten (vilket den varit nu 2 månader). Så  jag skriver till mig sist på listan
    Skönt att få hänga med er!!! Ni är goa tjejer!!

Nu vill vi höra hur det går för Mamma Kimchi, Juliii86 och Rebecka........ Givetvis vill jag höra från er andra oxå!!

{#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}

1.   Pacgirl, 2 barn, 4:e försöket.
    2.   Mamma Kimchi, 1 barn, 3:e försöket
    4.   Bevingad, inga barn, 3:e försöket.-nästa bim 30e sept
    4.   Bettan02, inga barn, 5:e försöket
    5.   Juliii86, inga barn, försök sen 08', 4 MF, PCO, provera+pergo
    5.   Rebecca1, inga barn, 5:e försöket.
    6.   Emmavaupptaget, inga barn, 1:a försöket
    7.   Sunglow, inga barn, 1:a försöket.
    7.   Babydoll, inga barn, 4:e försöket.
    8.   Mel83, inga barn, 5:e försöket.
    11. Randiga Rut, 1barn, 1:a försöket
    11. Doudou, 1 barn, 2:a försöket.
    11. Oklart, 1 barn, 4:e försöket
    12. måndagsbarn, inga barn, 4:e försöket
    13. Lisbett, 1 barn, 1:a försöket
    14. Kärleksärtan, 1 barn + 1 bonus, 1:a försöket
    16. LovisaCÖG, inga barn, 2:a försöket
    18-20, Nenan, Inga barn, 3:e försöket
    19. scooby, 2 barn, 2: försöket
    20. finskaflikkan, 2barn, 5e försöket.
    20. houseinthecuntry
    22. Trollanna, inga barn, fjärde försöket
    26. Veronica78, 2 barn, 8:e försöket. 
    26. Elskling123, 0 barn, 2:a försöket
    30. Bevingad inga barn 4e försöket

SkålAntal på listan: 24

24*0,2=  4,8 personer borde bli gravida. Solig

Gravid Plus Gravida  Plus Gravid
    1.   Pacgirl, 2 barn, 4:e försöket.
    4.   Bettan02, inga barn, 5:e försöket

Hjärta Bättre lycka nästa gång! Hjärta

Hoppat av:
    mi Amore

• emmavaupptaget
    Bevingad: Härligt att du hänger med oss ett tag till och att du fick dubbla chanser i september :D
  • Randiga Rut
    Rebecca1 skrev 2011-09-05 10:45:16 följande:
    Tråkigt, när hade du BIM, idag?

Jag har BIM idag, inget har dykt upp ännu, prickade ÄL denna månad (glad gubbe på cb) men testade neg med testlagret (som ska kunna visa sååååå himla tidigt) i lördags eftermiddag. 
    Jag ska testa ett grav.test från prokalma som ska kunna visa tidigt... det ska kunna användas 2-7 dagar efter befruktning och har en bättre känslighet (hCG 20mIU/ml). Kolla http://www.prokalma.se/graviditetstest Har någon här testat detta innan? Mitt första bör komma när som helst nu... men tänkte att jag skulle vänta tills slutet av veckan innan jag testar... om jag kan... hehe.
  • emmavaupptaget

Randiga Rut: Oj :O tänk om man hade sett det innan, då hade man ju köpt dem istället för testlagrets. Men det kanske är typ 30% av de gravida om får positivt ett par dagar efter befruktning? Om det är 99% säkert redan då så ska jag LÄTT köpa såna nästa gång ;)

• Rebecca1
    bevingad skrev 2011-09-05 12:24:53 följande:
    Vet ni vad tjejer?? Jag hinner med en bim till i september om min cykel nu bestämt sig vara 2 dagar tillbakaskjuten (vilket den varit nu 2 månader). Så  jag skriver till mig sist på listan
    Skönt att få hänga med er!!! Ni är goa tjejer!!

Nu vill vi höra hur det går för Mamma Kimchi, Juliii86 och Rebecka........ Givetvis vill jag höra från er andra oxå!!
    Va skönt att iaf stanna i samma tråd, det blir liksom lite som dubbla chanser =)

För mig går det sådär..... jag har BIM idag (om jag nu har 14 dagars lutealfas) och har inte fått mens eller några känningar. Jag har testat med testlagret senast i lördags på eftermiddagen och det var tokblankt, inte ens ett svagt litet streck tyvärr. Jag vet inte vad jag ska tro, alla säger ju att testlagret är så känsligt så hade det varit något borde det ju ha visat, å andra sidan har jag BIM idag och inte testat varken igår eller idag. Skulle inte ha något emot att mensen dök upp, hellre det så man kan gå på`t igen.
  • emmavaupptaget
    Rebecca1: Jag förstår PRECIS vad du menar... Man vet redan nu att hoppet är ute för denna gång... Så kan inte tantfanskapet dyka upp nån gång då så man kan få gå runt och hoppas och känna massa symptom igen efter nästa ÄL :D
  • Babydoll84

Inget denna månad heller =(. Har fått spottings idag så mensen kommer imorgon eller övermorgon. Tänkte ta en paus denna månad från familjeliv (få se om jag lyckas hålla mig borta). Lycka till ni andra. Hoppas det blir många pluss. Hittils verkar det bra =)

Rebecca1: Ta och testa (nyfiken =)).

Svar på tråden BIM - Lista September