• Pacgirl

BIM - Lista September

DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

• Svar på tråden BIM - Lista September
  • Rebecca1
    bevingad skrev 2011-08-31 10:22:58 följande:
    Nähäpp... här kom spottingen
    Kanske ska ta och kontakta gyn ändå om det... fick ju det i våras och har sedan dess haft det varje månad 1 vecka innan mens. Det positiva är ju att jag behöver vänta 1 vecka mindre än alla andra på BIM
    Men det är sååå drygt!!! Inte bara att det inte blivit bebis utan oxå att blöda om än lite så ganska länge,,,,
    Aja... hänger kvar här ett tag till ändå, är ju nyfiken på vad som kommer hända med alla!!
    LYCKA TILL med sexandet!!! HAHA
    Tråkigt, tycker det är för lite plus hela tiden.....Jag har också gett upp hoppet, testade i morse neg såklart...iof bim-5 men det var med testlagret och alla säger ju att dem ska visa så himla tidigt....
    Lycka till, till dig också =)

• Pacgirl
    bevingad skrev 2011-08-31 10:22:58 följande:
    Nähäpp... här kom spottingen
    Kanske ska ta och kontakta gyn ändå om det... fick ju det i våras och har sedan dess haft det varje månad 1 vecka innan mens. Det positiva är ju att jag behöver vänta 1 vecka mindre än alla andra på BIM
    Men det är sååå drygt!!! Inte bara att det inte blivit bebis utan oxå att blöda om än lite så ganska länge,,,,
    Aja... hänger kvar här ett tag till ändå, är ju nyfiken på vad som kommer hända med alla!!
    LYCKA TILL med sexandet!!! HAHA

Men vad menar du? Är det före mens blödningar? kan inte vara en nidis då? Kan ju vara bra att ringa gyn så de får kolla speciellt när ni försöker få en liten!!!
  • Pacgirl
    Rebecca1 skrev 2011-08-31 11:07:15 följande:
    Tråkigt, tycker det är för lite plus hela tiden.....Jag har också gett upp hoppet, testade i morse neg såklart...iof bim-5 men det var med testlagret och alla säger ju att dem ska visa så himla tidigt....
    Lycka till, till dig också =)

Äh, ge inte upp än!!!! Inte förrän mensen kommer!!! om knappt då ;)
  • Rebecca1
    Pacgirl skrev 2011-08-31 17:21:19 följande:
    Äh, ge inte upp än!!!! Inte förrän mensen kommer!!! om knappt då ;)
    =) Jag har inte gett upp helt men det känns lite hopplöst, jag är hoppas såklart att det blivit något men har det inte så får jag helt enkelt gå vidare till en oktobertråd....

Mår du bra? 
  • Juliii86
    Rebecca1 skrev 2011-08-29 21:36:32 följande:
    Jag har ju bim 5 sept och jag kommer inte kunna hålla mig, kanske testar på lördag. Har beställt test om kommer i morgon. Ömma bröst är ju ett typiskt grav-symptom, har 2 gravida kollegor. Bådas graviditeter började med ömma bröst, så det kanske kan vara något där för dig :)
    Jaså? Har du också BIM den 5 september Hoppas vi plussar samtidigt! Jag vet faktiskt inte, vill ju hoppas på att det kan vara gravsymtom men oftast så säger alla att ömma bröst kommer innan mens. Vet inte vad jag ska tro.
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Pacgirl
    Rebecca1 skrev 2011-08-31 17:23:50 följande:
    =) Jag har inte gett upp helt men det känns lite hopplöst, jag är hoppas såklart att det blivit något men har det inte så får jag helt enkelt gå vidare till en oktobertråd....

Mår du bra? 
    Har haft hjärtklappning idag, skit läskigt...sen tror jag redan mina fogar knackar....undra hur illa det bli liksom...
  • emmavaupptaget
    {#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}

1.   Pacgirl, 2 barn, 4:e försöket.
    2.   Mamma Kimchi, 1 barn, 3:e försöket
    4.   Bevingad, inga barn, 3:e försöket.
    4.   Bettan02, inga barn, 5:e försöket
    5.   Juliii86, inga barn, försök sen 08', 4 MF, PCO, provera+pergo
    5.   Rebecca1, inga barn, 5:e försöket.
    6.   Emmavaupptaget, inga barn, 1:a försöket
    7.   Sunglow, inga barn, 1:a försöket.
    7.   Babydoll, inga barn, 4:e försöket.
    8.   Mel83, inga barn, 5:e försöket.
    11. Doudou, 1 barn, 2:a försöket.
    11. Oklart, 1 barn, 4:e försöket
    12. måndagsbarn, inga barn, 4:e försöket
    13. Randiga Rut, 1barn, första försöket
    16. LovisaCÖG, inga barn, 2:a försöket
    18-20, Nenan, Inga barn, 3:e försöket
    19. scooby, 2 barn, 2: försöket
    20. finskaflikkan, 2barn, 5e försöket.
    20. houseinthecuntry
    22. Trollanna, inga barn, fjärde försöket
    26. Veronica78, 2 barn, 8:e försöket. 

SkålAntal på listan: 20

20*0,2=  4,0 personer borde bli gravida. Solig

Gravid Plus Gravida  Plus Gravid
    1.   Pacgirl, 2 barn, 4:e försöket.

Hjärta Bättre lycka nästa gång! Hjärta

Hoppat av:
    mi Amore
  • bevingad
    Pacgirl skrev 2011-08-31 17:20:29 följande:
    Men vad menar du? Är det före mens blödningar? kan inte vara en nidis då? Kan ju vara bra att ringa gyn så de får kolla speciellt när ni försöker få en liten!!!
    Precis... sedan i våras har jag typ 1 vecka innan mens fått små blödningar, denna gången är det bara så det kommer på pappret efter toabesök, men ändå.... man kan ju hoppas på nidis... men tror inte det.
    Ja, vi har ju inte försökt så länge, men jag tycker dom iallafall borde kunna kolla så allt är ok när man har så....
    Det är faktiskt lite småjobbigt att "blöda" så många dagar oxå, tur jag tar järntabletter så jag inte får anemi
  • Elskling123

Hejjj tjejer! Ville hoppa in här med er nu när jag äntligen fått mensen! Orkar någon lägga till mig i listan?? Annars kan jag göra det senare själv men sitter på mobilen nu så det går inte :) Har bim 26 (sep) 2försöket(igen,eftersom det inte blev av förra månaden) barn *ber för lycka denna gång*

Svar på tråden BIM - Lista September