• Iryelle

Septembermammorna 2011

Hej!

Nu börjar fler och fler bebisar tiita ut och det är hög tid för en uppföljningstråd till BF september 2011 och jag hoppas alla mammor hänger på, självklart får även andra mammor vara med, ju fler desto roligare.

Dela med er av ALLT som ni känner för

Gamla tråden finns på: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m56318713.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-11 14:13
    En födelsetråd har lagts upp på: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m60432748.html
    Där kan ni skriva in datum när era små telningar har kommit.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-18 20:59
    Födelsetråden har flyttat till forumet. Ny länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60432748.html

• Svar på tråden Septembermammorna 2011
  • kallevallevanna
    Frelin skrev 2011-08-10 23:54:19 följande:

Perfekt med en tråd.
    Hänger kvar här fast min älskade tös blev en augustibebis =)
    Men känns så dumt o byta till augusti tråden när man hängt med er hela vägen :D

Älskade lilla Jessie ligger o sover i mitt knä just nu här på BB
    Och kl 4 inatt ska det tas blodprov på henne för o kolla gulsoten. Hon har rean solat en omgång o nu vill dom se om provsvaren e bättre.

Men oj va jag älskar livet som mamma! :D
    Det är helt underbart!

Den här tråden är ju för oss som hade/har bf i september. Sen NÄR bebisarna tittat/tittar ut är oväsentligt =)  Jag kommer att hänga här även om min "lille" kommer ut i augusti. Det är ju mer er som man kämpat dessa månader =)
    Mamma till Elenor och har ett pyre i magen
  • Mamma0911

Det ska bli så kul å se alla fina bebisar som ni kommer få vet ni va ni ska få för nått?
    Här väntas en Melvin, så snart ha man en Alva & Melvin. En prinsessa å prins Glad 

• velvet
    Melinda och Melvin skrev 2011-08-10 23:26:37 följande:
    Cool45 dagar kvar.. "kanske"
    Haha, jadu... Det är nog ganska få av oss som vet EXAKT när våra små behagar titta ut.

Jag har fått ett planerat snittdatum den 6/9, dvs om 26 dagar... Men vår lilla Livia Noelle kan ju komma tidigare hon också... :)
  • Iryelle
    kallevallevanna skrev 2011-08-11 09:10:33 följande:
    Här gjorde jag en födelsetråd till oss =) 

Iryelle: Skulle du vilja vara så vänlig att lägga den i trådstarten oxå?? Glad 
    Done and done Glad
    Man kanske även kan lägga till könet på barnet i födelsetråden också?!
  • Dior

Då hoppar jag också in här. Idag är det 41 dagar kvar till BF

• lillagreizn

Trodde inte man kunde älska någon på det här sättet! Helt otroligt vilken fin liten grabb vi fått Glad
    Droppet har dom tagit bort inatt så nu äre det bara sonden och saturationsmätare kvar, våran lilla grabb glömmer dock bort att andas, rätt så ofta, hoppas han blir bättre på det snart, för han skrämmer en jävligt många gånger.

Hoppas allt är bra med er Glad

• Frelin

Lillagreizn: Visst är det otroligt vilken kärlek man kan känna.
    Det är sådan villkorslös kärlek från första stund.

Får ni bo med honom på Neo?
    Vi hade ju sån otur att vi fick ligga på BB dom två första dygnen medan Jessie låg på Neo.
    Men efter 2 dygn blev hon utskriven därifån o nu bor hon med oss på BB.

• Iryelle

Åh vad mysigt med lite bebisprat! Längtar tills man har något vettigt att komma med i den här tråden  Flört

Svar på tråden Septembermammorna 2011