• pusskalas

Regelbunda värkar som avtar??? :(

jag hade regelbundna värkar från 22-01 inatt... "visste" att det var på gång för de va exakt så de startade med sonen... sen bara försvann allt o jag somna o sov hela natten... nu är allt borta:(

Nån som haft så? O hur lång tid tog de isf?

Va fan, jag skulle ju in o föda barn idag ;) Grymt frustrerande...

Känner lite smått molvärk nu men absolut inte som inatt!

• Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(
  • Saranen

Stort grattis Karin =)

Här är allt underbart!! Vår lille Melvin är en riktig sjusovare så vi får vääcka honom för mat =) Men han är så underbar, det bästa som hänt!!

• ÖnskarHoppas
    Saranen skrev 2011-09-01 17:00:47 följande:
    Stort grattis Karin =)

Här är allt underbart!! Vår lille Melvin är en riktig sjusovare så vi får vääcka honom för mat =) Men han är så underbar, det bästa som hänt!!
    Så har vi det också! Fick instruktioner om hur vi ska väcka Linn så hon inte äter för sällan.
  • RedTopaz

Skönt att inte bara vår "lilla" Sam sover! Är lite orolig över att han snart sovit 31h i sträck... Hanär vaken Max 10-15 min någon gång ibland. Väcker honom för mat vi också, var 3:e h på dagen och var 4-5:e h på natten. Nåja, det var inte särskilt skönt att klämma ut den där klumpen, det kan mitt stackars underliv vittna om! Har dessutom fortfarande precis lika ont i bäckenet.... Åh vad jag längtar efter att kunna gå!!!!! Kul att följa er som är kvar nu!!

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • pusskalas

nån som har förslag på pojknamn? Han är en vecka imorn men fortfarande namnlös!
    Storebrorsan heter wille :)

• Lillis2012

Noel? Som namnförslag alltså

• Mliic

Åh det låter ju som alla fått sina bebisar redan:( vill också ju!

• alven85

Sam var ett jättefint namn! Våra förslag är Noa, Elliot, Elton. Hmmm... det var nog allt. Tycker det är svårast med killnamn.

Hur mår ni tjejer? Jag sitter med mina förvärkar här igen... Börjar kännas uttjatat! Det är rätt bra dryn i dom nu iaf. Började som regelbundna sd tidigt ikväll men dom börjar sakta men säkert gör mer ont. Fast jag tror jag har gett upp hoppet. Tror att det är dags att föda när jag ser de! Eller om vattnet skulle gå. Varför kan inte alla förlossningar bara börja med vattenavgång? Då skulle man slippa att undra... 

• RedTopaz

Ta mitt namnförslag som jag inte fick igenom, Mio eller Milo. Gillar oxå Aston och Dexter. Tiger: Noa är ju himla fint... ;) Jag önskade oxå inget hellre än att vattnet skulle gå...

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • alven85

Aston gillade jag!! Bästa kompisens son heter Mio och min son heter Emilo.
    Förvärkarna gör ondarna nu... En sexa kanske på skala 1-10. Men det är väl dags att gå och lägga sig.
    Hoppas att jag inte kan sova! Hoppas att värkarna bara blir värre och värre!!! ha ha!! God natt på er!    

• Siie

Samuel tycker jag är fint och Jacob, men det är namn jag inte fått igenom..

Vi vet inte vad vi ska få så våra namn är nu Kean och Julie :)

Jag vaknade inatt kl 5 och hade as ont, det gjorde sjukt ont verkligen.. Sen fortsatte det regelbundet i ca 1 h sen lyckades jag somna.. Nu gör det bara lite ont jämfört med inatt men det känns fortfarande, men ingen slemmpropp eller något så tror att det är falskt alarm, bet ihop när sambon var hemma så att han inte skulle bli orolig.. Men sa att han behöver inte åka bort till Nyköping och jobba idag, räcker med Katrineholm som ändå är 10 mil här ifrån..

Sen upptäckte vi att en töntig granne hade sett till så vi fått 400 kr i böter (inte mycket men en principsak) för att sambon råkade ställa sig på fel ruta. Vi har inga siffror som visar vilken ruta som är vilken och han råka ställa sig på den bredvid våran och stod så i 1 h innan jag såg det.. Svårt att ställa sig på våran ruta då.. Usch töntiga männsikor, men vi bor ju i Närke här är folk bittra :P

Hur går det för er andra?

Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(