Drömmarmamman skrev 2011-09-03 18:05:50 följande:
tack vad ni är gulliga:D Som sagt, kände mig lite som en outsider som försöker smita in här och var. Jag har inte varit med så länge heller. Jag har BF 12 september och har redan varit inne på ett falsklarm. Båda mina söner kom före BF (1 dag respektive 7 dagar), så nu känns det oerhört drygt:)
Såklart trodde man ju att tredje också skulle komma supertidigt så vi har allt redo med panik-barnvakt och allt när vi ska in. Men inget. Och sedan falsklarmet så känns det som om jag inte är gravid längre. Knappt sammandragningar, ingen foglossning att snacka om eller NÅGOT! Det enda som är kännbart är att jag har lågt blodvärde.
Så nu är det riktigt segt.
Jag blir så avis på alla som fått sina små här också! Min man är jättenervös och går i sömnen nästan varje natt. Häromnatten skulle han upp och tala om för mig att det var dags och att vi var tvungna att åka:) När jag sa att jag visste när det kommer vara dags blev svaret; "Men tänk om han kommer och så är vi inte där"
Jodå, vi kommer garanterat vara där när han kommer.
Min man är lite rolig när han sover:)
ha ha!!! "skrattar högt" Vilken rolig karl... fast jag hade nog blivit lite skrämd om min karl skulle hålla på så om nätterna!