-
-
Svar på tråden Testpilot
-
Har anmält mig, vore kul att få testa då lillen är en vildbase som jämt testar kläderna :D
-
Har med anmält mig. Skulle vara kul att testa dessa kläder på sonen.
Han kan slita kläder som få så det gäller att de tål en hel del
Han har autism och har en ovana att ofta åka rutchkana på rumpan ner för alla backar han hittar
få byxor klarar den behandlingen en längre tid
-
Åh, vilken rolig idé!
Vår 09:a skall precis börja på en förskola med uteprofil, och vi söker med ljus och lykta efter bra kläder som tål utomhuslek i alla väder. Jag hoppaspå bra tips i den här gruppen.
-
Finns ju mycket olika bra kläderLady Namárië skrev 2011-08-25 08:37:02 följande:Åh, vilken rolig idé!
Vår 09:a skall precis börja på en förskola med uteprofil, och vi söker med ljus och lykta efter bra kläder som tål utomhuslek i alla väder. Jag hoppaspå bra tips i den här gruppen.
Vill du helst ha pverall eller tvådelat i höstkläderna?
-
Hej
Jag hoppas också få testa kläder. Vi har sonen på förskola med uteprofil och bor på landet.
Behöver kanske inte nämna att vi behöver ganska mycket ytterkläder
-
Jag har aldrig nånsin haft nån form av skalkläder till mina barn.
Jag testar gärna!
-
Skulle vara intressant att veta vad ni alla ställer för olika krav på skalkläder
Personligen vill jag ha något som är smidigt att röra sig i, helt vattentätt (avskyr galon så det äger vi inte) sen måste det vara slitstarkt också.
Om det är snyggt är det ju ett plus också
-
Vad spännande. Det skulle vara kul att hitta en uppsättning ytterkläder som håller en hel höst, sonen har för vana att slita ut dem på nolltid.
-
Jag är novis på området så jag vet inte vilka krav man "ska" ha.Busbellan skrev 2011-08-25 09:14:05 följande:Skulle vara intressant att veta vad ni alla ställer för olika krav på skalkläder
Personligen vill jag ha något som är smidigt att röra sig i, helt vattentätt (avskyr galon så det äger vi inte) sen måste det vara slitstarkt också.
Om det är snyggt är det ju ett plus också
Vattentätt är det första jag tänker på iaf. -
Varmt är ju också en fördel :) Och smidigt att ta på, lätt att röra sig i, hållbart och slitstarkt, är några egenskaper jag förväntar mig av barnens vinterkläder.