Vår tur nu skrev 2011-08-21 11:21:15 följande:
Jag fick i tisdags veta att mitt barn hade dött tre veckor tidigare i v 10 och imorgon ska jag inte för att träffa läkaren och bestämma hur vi ska fortsätta med detta, om vi ska vänta längre på att bäbisen kommer ut eller om det blir skrapning eller tabletter. Man känner sig väldigt tom och snopen, som du säger, mycket att de planer vi gjort gjorde vi ju efter att hjärtat slutet slå. Jag håller tummarna för att det går bra för dig imorgon på skrapningen!
Tack Sandra, det ska faktiskt bli riktigt skönt att få det hela överstökat imorgon, visst är jag ledsen men mest arg nu faktiskt, för att jag gått hela sommaren och trott att jag är gravid. Har nu gått in i, eller skulle gått in i, vecka 12, det är 7 veckor för mycket, fostret dog enligt ultraljud redan i vecka 5, jag kan lätt acceptera ett missfall, det tror jag sker i det flesta fall för att det finns en mening med det, och ett missfall i vecka 5 skule ju vara som en vanlig mens... så det här 7 extra veckorna av onda bröst, komatrötthet och illamående det är dom jag är arga på...
Lycka till du med Sandra, vi får hoppas att vi kommer igen med nya magar sebare i höst! Jag är så oerhört tacksamm att jag har två fantastiska killar redan, det måste vara så mycket värre för dom som försöker för första gången.
Kram på dig!