• Jenera­l
    Äldre 19 Aug 09:30
    25699 visningar
    102 svar
    102
    25699

    Mest irriterande låt att fastna i huvudet??

    Vad har ni haft för irriterande låtar i huvudet?
    Själv hade jag "Helan går" i huvudet under hela arbetsdagen igår, INTE roligt. Jag som inte ens dricker vare sig helan eller halvan Tungan ute (av nubben alltså)

    I vintras hade jag Blåsippan ute i backarna står i huvudet, i över en veckas tid!! Den blev rätt tjatig!

    Och varför är det alltid konstiga låtar som fastnar, såna som man inte tänkt på eller hört på jättelänge?

  • Svar på tråden Mest irriterande låt att fastna i huvudet??
  • Äldre 19 Aug 09:31
    #1

    Kan inte komma på nån speciell, men mest irriterande är det när låtar som man egentligen inte alls tycker om, fastnar.

  • Lindan­1
    Äldre 19 Aug 09:32
    #2

    "Vill du bli min tangokavaljer", "Han satte foten i sin potta", hade jag för några veckor sen.
    Det är ALLTID konstiga låtar som fastnar =) Väldigt ofta pga det är låtar som jag inte kan hela så det är då bara en eller ett par fraser som rullar om och om igen.

  • Jenera­l
    Äldre 19 Aug 09:33
    #3

    Absolut. Och jag får alltid så korta delar av låtarna i huvudet med, så det blir liksom, EXTRA tjatigt.Skrattande
    Undra varför det blir så öht...mycket märkligt.

  • Äldre 19 Aug 09:33
    #4

    "vill du ligga med mig då" är inte så kul att få i huvudet och stå och småsjunga lite på i folkmassor, kön på ica. på bussen osv. Folk stirrar... !

    För ett tag sen hade jag bumbibjörnarnas låt i huvudet! Det va betydligt trevligare =)

  • Helle3­33
    Äldre 19 Aug 09:33
    #5
    Jeneral skrev 2011-08-19 09:30:50 följande:
    Vad har ni haft för irriterande låtar i huvudet?
    Själv hade jag "Helan går" i huvudet under hela arbetsdagen igår, INTE roligt. Jag som inte ens dricker vare sig helan eller halvan Tungan ute (av nubben alltså)

    I vintras hade jag Blåsippan ute i backarna står i huvudet, i över en veckas tid!! Den blev rätt tjatig!

    Och varför är det alltid konstiga låtar som fastnar, såna som man inte tänkt på eller hört på jättelänge?
    bananer i pyjamas
  • Nessii
    Äldre 19 Aug 09:34
    #6

    Jag har konstigt nog fått "Uteliggardjuren" med VäderAnnika från Rally på hjärnan. O jag har inte ens hört den på evigheter. Men den poppar upp i skallen o är omöjlig att få väck. 
     

  • Jenera­l
    Äldre 19 Aug 09:34
    #7
    Lindan1 skrev 2011-08-19 09:32:45 följande:
    "Vill du bli min tangokavaljer", "Han satte foten i sin potta", hade jag för några veckor sen.
    Det är ALLTID konstiga låtar som fastnar =) Väldigt ofta pga det är låtar som jag inte kan hela så det är då bara en eller ett par fraser som rullar om och om igen.
    Hahah åhhh satte foten i en potta är ju sånt praktexemplar av låtar som fastnar i huvudet. Den har allt en låt som maler på om och om igen i huvudet (INTE) bör ha! Skrattande
  • Äldre 19 Aug 09:35
    #8

    ">

       Obs, vuxenålder på klippet så inga barn i närheten för er som överbeskyddar barnen

    Queen of the lesbians... Fy farao! 
  • Äldre 19 Aug 09:36
    #9

    Denna! Jävla comhem! Den stör mig så hemskt mkt.


    ">

  • bustös­en
    Äldre 19 Aug 09:37
    #10

    jag hade "musik ska byggas utav glädje" en hel vecka en gång, inte så roligt! 

Svar på tråden Mest irriterande låt att fastna i huvudet??