• Jeneral

Mest irriterande låt att fastna i huvudet??

Vad har ni haft för irriterande låtar i huvudet?
    Själv hade jag "Helan går" i huvudet under hela arbetsdagen igår, INTE roligt. Jag som inte ens dricker vare sig helan eller halvan Tungan ute (av nubben alltså)

I vintras hade jag Blåsippan ute i backarna står i huvudet, i över en veckas tid!! Den blev rätt tjatig!

Och varför är det alltid konstiga låtar som fastnar, såna som man inte tänkt på eller hört på jättelänge?

• Svar på tråden Mest irriterande låt att fastna i huvudet??
  • HelleGbg

LÅnga bollar på Bengt......................Den har jag i huvet typ varje dag.....

• Smukke

Råkade nynna på "brittas f*tta" på bussen en gång. Många tittade på mig som om jag var skum, ingen aning varför Skäms

• Dimes

Hero av Enrique Inglesias fastnar i mitt huvud titt som tätt. Det har pågått i ett par månader nu och jag kommer allvarligt talat få ett psykbryt vilken dag som helst, om inte den där låten försvinner ur mitt huvud en gång för alla. Skrikandes

• Nemi76

250 kg kärleks låt "Bullmus" (fast jag tror att den heter något annat) är också ganska jobbig att få bort. Speciellt med tanke på att melodin i refrängen är mycket lik en känd melodifestivallåt 

• Nemi76
    Dimes skrev 2011-08-21 13:41:53 följande:
    Hero av Enrique Inglesias fastnar i mitt huvud titt som tätt. Det har pågått i ett par månader nu och jag kommer allvarligt talat få ett psykbryt vilken dag som helst, om inte den där låten försvinner ur mitt huvud en gång för alla. Skrikandes
    Den måste ju dessutom sjungas med ett "knarrande dörr-läte" i början av alla fraser så jag förstår att det är jobbigt
  • Hanniz84

"Djungelhjul"
    (som går på Playhouse Disney)

den rullar på i skallen hela tiden...

o "Chuggington"

Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • Renhornet

vill du ligga med mig då,vill du ligga med mig då.....*kräks på den låten*

• norrlandsflicka

Byggare Bob signatur brukar fastna och Ägg ägg mera ägg, ät så får du skägg- jobbig låt från skimrande barnkammarboken.

Svar på tråden Mest irriterande låt att fastna i huvudet??