• Jeneral

Mest irriterande låt att fastna i huvudet??

Vad har ni haft för irriterande låtar i huvudet?
    Själv hade jag "Helan går" i huvudet under hela arbetsdagen igår, INTE roligt. Jag som inte ens dricker vare sig helan eller halvan Tungan ute (av nubben alltså)

I vintras hade jag Blåsippan ute i backarna står i huvudet, i över en veckas tid!! Den blev rätt tjatig!

Och varför är det alltid konstiga låtar som fastnar, såna som man inte tänkt på eller hört på jättelänge?

• Svar på tråden Mest irriterande låt att fastna i huvudet??
  • Smukke

Är på jobbet så vågar inte gör den när hemma :P

Sen har jag också "Lilla snigel akta dig" för nu när det är lite regnigt går jag och ser ner i marken för jag vill inte trampa på de stackars sniglarna :)

• Jeneral
    Tokstolla skrev 2011-08-19 09:35:40 följande:

">

" target="_blank">

Obs, vuxenålder på klippet så inga barn i närheten för er som överbeskyddar barnen

Queen of the lesbians... Fy farao! 
    hahaha wtf??? Det måste va drygt att höra den om o om igen, räckte med en gång för min del Skrattande
  • Nintendo

Barnsånger som Imse Vimse spindel och liknande sätter sig ofta i huvet på mig. Även irriterande intromelodier till barnprogram.

• Tokstolla
    Jeneral skrev 2011-08-19 09:39:46 följande:
    hahaha wtf??? Det måste va drygt att höra den om o om igen, räckte med en gång för min del Skrattande
    Problemet är att den fastnade redan efter första gången :-S
  • Smukke

Hur fan skriver jag? Jag gör DET när jag är hemma, skulle det vara.

• Jeneral
    Tokstolla skrev 2011-08-19 09:42:59 följande:
    Problemet är att den fastnade redan efter första gången :-S
    Så jag bör vara orolig nu menar du hehe
  • Jeneral
    Nintendo skrev 2011-08-19 09:42:41 följande:
    Barnsånger som Imse Vimse spindel och liknande sätter sig ofta i huvet på mig. Även irriterande intromelodier till barnprogram.
    Ja det är ofta barnsånger som fastnar. Måste va för att dom är simpla i melodi och text..men ändå konstigt att det kan va låtar man inte hört på flera år, så helt plötsligt sitter dom där..
  • Mandel

The humans are dead....

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • LillaLady

"upplev mer, upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget.."
    Jo tack, de sitter som en smäck och vägrar lämna..

Dum spiro, spero
Svar på tråden Mest irriterande låt att fastna i huvudet??