• Jeneral

Mest irriterande låt att fastna i huvudet??

Vad har ni haft för irriterande låtar i huvudet?
    Själv hade jag "Helan går" i huvudet under hela arbetsdagen igår, INTE roligt. Jag som inte ens dricker vare sig helan eller halvan Tungan ute (av nubben alltså)

I vintras hade jag Blåsippan ute i backarna står i huvudet, i över en veckas tid!! Den blev rätt tjatig!

Och varför är det alltid konstiga låtar som fastnar, såna som man inte tänkt på eller hört på jättelänge?

• Svar på tråden Mest irriterande låt att fastna i huvudet??
  • Jeneral
    LillaLady skrev 2011-08-19 10:33:25 följande:
    "upplev mer, upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget.."
    Jo tack, de sitter som en smäck och vägrar lämna..
    Den har man haft ett par gånger i huvudet jaa!
  • LaFontaine

Så fort jag hör "Bögarnas fel" sitter på stenhårt på hjärnan i ett par dagar. Jag skyr den numera som pesten.

• Jeneral

Sambon gillar eddie meduza och det är ju rätt roligt när man hör han i köket gå och nynna "jag har en stor k*k". inte så passande om han skulle råka nynna det i affärn kanske haha men det har inte hänt än iaf. Skrattande

• IngvarIsbjorn
    Nessii skrev 2011-08-19 09:34:06 följande:
    Jag har konstigt nog fått "Uteliggardjuren" med VäderAnnika från Rally på hjärnan. O jag har inte ens hört den på evigheter. Men den poppar upp i skallen o är omöjlig att få väck. 

Åh, nej! Den fastnar ju så jädra hårt, nu kommer jag ha den på hjärnan i veckor.
  • Pauly

Åhhh,Shakiras waka waka sätter sig som lim på hjärnan

• veronica78

Jag vill vara din Margareta..... Åhhh, fastnar den jäkeln så sitter den!

• amasonas

Trasdockornas signaturmelodi (gammalt barnprogram som gick när jag var liten) när man väl hört den försvinner den aldrig

• Nemi76

Jag hade Tenacious Ds låt "Fuck her Gently" på hjärnan en dag på jobbet. Hade väl inte varit så illa om det inte var för att jag råkade sjunga högt när en kollega (manlig) gick förbi...."and I...wanna fuck you...haaaard" Jasså du, sa han och log

• Jeneral
    Florimell skrev 2011-08-20 20:08:39 följande:
    Smurfarnas hallonsaft... Suck..
    Haha den har jag faktiskt gått och nynnat på av och till i 2 veckors tid nu. Började bara för att vi köpte hallonsaft...saft saft hallonsaft....suck
    Nemi76 skrev 2011-08-20 20:22:38 följande:
    Jag hade Tenacious Ds låt "Fuck her Gently" på hjärnan en dag på jobbet. Hade väl inte varit så illa om det inte var för att jag råkade sjunga högt när en kollega (manlig) gick förbi...."and I...wanna fuck you...haaaard" Jasså du, sa han och log
    haha jobbigt läge! Skrattande
Svar på tråden Mest irriterande låt att fastna i huvudet??