• Jeneral

Mest irriterande låt att fastna i huvudet??

Vad har ni haft för irriterande låtar i huvudet?
    Själv hade jag "Helan går" i huvudet under hela arbetsdagen igår, INTE roligt. Jag som inte ens dricker vare sig helan eller halvan Tungan ute (av nubben alltså)

I vintras hade jag Blåsippan ute i backarna står i huvudet, i över en veckas tid!! Den blev rätt tjatig!

Och varför är det alltid konstiga låtar som fastnar, såna som man inte tänkt på eller hört på jättelänge?

• Svar på tråden Mest irriterande låt att fastna i huvudet??
  • Prodin

Du du du du du duu duu Barbra Streisand

Schnee Schnaa Snappi, Snappi snappi

Your argument is invalid
  • VildVittra

Nalle har ett eget hus....nalle har ett blått hus...med bara lek och bus....eller vad f*n han nu sjunger....

min 1.5 åring ser på Nalle i det blå huset varje dag...hon bara ÄLSKAR Nalle......

*suck* säger jag haha

Nicholas 11 juli -04, Isabella 9 april -10, Alexander 22 augusti -11
  • Buggis
    DragonWoman skrev 2011-09-03 03:05:18 följande:
    den där dubblekvack dubbelkvack som tillhör ett barnprogram på bolibompa.... Kräks

Mu bä dubbelkvack dubbelkvack om du har fått en svacka, mu bä dubbelkvack dubbelkvack och du kan börja snacka  .....
  • Buggis

Idag är det faktiskt: högt över havet å långt i från laaaand tadadadidaaa sanna mina oooord   eller nåt

• Tröttimössan
    MiniCatti skrev 2011-09-09 21:36:58 följande:
    Jag säger bara.. 
    118 800 superbillig nummerupplysning via telefon och sms!

Den kan jag ha i huvudet en hel dag till och från. Satan vad irriterande! 
    Är det den lugna varianten då det låter som om hon sjunger "118 åtta hundar"?
  • Faile

Senaste dagarna har jag haft låten,

"Jag är en gummibjörn, jag är en gummibjörn...jag är en gummi gummi gummi gummi gummibjörn"

Demon

Sluta jiddra, börja trolla!
  • Mandel

Sonen fick maken att ordna en skiva med låten "Fest hos Mange" och den går på repeat på barnens cd-spelare.
    Och det enda texten består av är typ orden - fest hos Mange, fest hos Mange, Mange kom igen nuuu...
    Jag spyr på texten, jag spyr på sångrösten och ändå så sitter den i huvudet på mig. BLÄ!!

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Demyra

Badge Badger Badger Badger MUSHROOM!!

Helt omöjlig att få ur huvudet

Svar på tråden Mest irriterande låt att fastna i huvudet??