• Marielle81

Påhoppad utan anledning vrf lixom?

Fattar inte vrf vissa måste hoppa på andra för att hävda sig själva eller vad handlar det om?
    Jag försöker skaffa nya kontakter här inne men ist blir jag påhoppad pga att jag skrev ut min
    bloggadress? Trodde detta var en bra sida med stöttning mm? Det e så jag uppfattat den innan?

Nån mer som blivit påhoppad för mindre? Sååå tråkigt.. Rynkar på näsan

Man kan visst inte blocka folk helt här inne heller? Bara blocka så de inte kan se ens profil?

Hoppas på att träffa trevliga och förstående föräldrar här inne i framtiden.. Hjärta
  • Svar på tråden Påhoppad utan anledning vrf lixom?
  • Marielle81
    listoplisto skrev 2011-08-25 18:28:23 följande:
    Marielle: mina five cents om detta, din andra tråd och denna: Nej, du blev inte bemött på världens trevligaste sätt och säkert inte alls som du hade föreställt dig, men i ärlighetens namn skriver du inte så himla trevligt hela tiden själv heller.

Ta lärdom av de här trådarna, och välkommen till Familjeliv!
    Folk säger vad de tycker här, och inte alltid inlindat i fluff. Men skilj på åsikter och påhopp, så kommer du ha mycket roligare här i forumet framöver.
    Är du osäker på vad som är vad; anmäl inlägg som du tycker är påhopp, så får du se hur moderatorerna bedömer det och var forumets ribba alltså ligger.
    Jag var väldigt trevlig och tillmötesgående tills alla började hacka på mig, som jag skrivit allt går till en viss gräns
  • Pillan78

Jag tycker inte TS varit otrevlig. För mig såg det bara ut som att hon blev förvånad över att någon "informerar" utan att säga något så trevligt som ett "hej" innan. Man kan informera på många sätt. Å i det här fallet tycker jag det lutar å det mer otrevliga.

• Marielle81
    Pillan78 skrev 2011-08-25 19:08:38 följande:
    Jag tycker inte TS varit otrevlig. För mig såg det bara ut som att hon blev förvånad över att någon "informerar" utan att säga något så trevligt som ett "hej" innan. Man kan informera på många sätt. Å i det här fallet tycker jag det lutar å det mer otrevliga.
    Yes, det jag ville vara att ha kontakt med andra föräldrar som jag trodde det handlade om här inne.
    Men under åren har jag lärt mig att inte ta skit då jag gjorde det för mkt tillsammans med mitt ex.
    Det e mkt jag klarar av men inte när man börjar hacka på mig utan anledning.
    För hade inte folket börjat som du sa informera utan att säga hej å välkommen men tyvärr är det såhär att vi inte tycker det är okej att skriva ut bloggadressen i denna tråden utan de ska hamna under bloggliv.
    Då hade jag vetat det från början och det hade urartat sig till det bättre. Drömmer
  • Meline
    SoStylish skrev 2011-08-24 20:12:08 följande:
    TS både argumenterar, stavar och agerar som en lågstadieelev. Jag tyckte att folk gick ut lite väl hårt till en början, men nu när jag läst TS alla inlägg så anser jag att den som är otrevligast av alla är just TS!

Kasta inte sten i glashus liksom...
  • Pillan78
    Marielle81 skrev 2011-08-25 19:13:28 följande:
    Yes, det jag ville vara att ha kontakt med andra föräldrar som jag trodde det handlade om här inne.
    Men under åren har jag lärt mig att inte ta skit då jag gjorde det för mkt tillsammans med mitt ex.
    Det e mkt jag klarar av men inte när man börjar hacka på mig utan anledning.
    För hade inte folket börjat som du sa informera utan att säga hej å välkommen men tyvärr är det såhär att vi inte tycker det är okej att skriva ut bloggadressen i denna tråden utan de ska hamna under bloggliv.
    Då hade jag vetat det från början och det hade urartat sig till det bättre. Drömmer
    Precis det jag menar. Man kan informera på ett trevligare sätt.
  • puss

men det är väl ett skämt?
    *bakom*

inte kan väl en vuxen människa skriva på det viset?  jag måste bara kolla.

Ät min sidfot
  • Pillan78
    puss skrev 2011-08-25 19:35:19 följande:
    men det är väl ett skämt?
    *bakom*

inte kan väl en vuxen människa skriva på det viset?  jag måste bara kolla.
    vilket skulle vara ett skämt
  • puss
    Pillan78 skrev 2011-08-25 19:36:48 följande:
    vilket skulle vara ett skämt
    den här tråden, och den förra?
    Ät min sidfot
  • Pillan78
    puss skrev 2011-08-25 19:38:56 följande:
    den här tråden, och den förra?
    Jaha...
  • Mariohn

Hej Marielle .-) Vet inte om någon har skrivit det tidigare men det vimlar av folk här vars enda intresse är att dra folk till sin blogg! Du råkade nog ut för folk som är trötta på spam Gör som jag. Lägg din blogg som en sidfot så kan folk besöka dig om de vill  

Svar på tråden Påhoppad utan anledning vrf lixom?