• Marielle81

Påhoppad utan anledning vrf lixom?

Fattar inte vrf vissa måste hoppa på andra för att hävda sig själva eller vad handlar det om?
    Jag försöker skaffa nya kontakter här inne men ist blir jag påhoppad pga att jag skrev ut min
    bloggadress? Trodde detta var en bra sida med stöttning mm? Det e så jag uppfattat den innan?

Nån mer som blivit påhoppad för mindre? Sååå tråkigt.. Rynkar på näsan

Man kan visst inte blocka folk helt här inne heller? Bara blocka så de inte kan se ens profil?

Hoppas på att träffa trevliga och förstående föräldrar här inne i framtiden.. Hjärta
  • Svar på tråden Påhoppad utan anledning vrf lixom?
  • knisse
    Faile skrev 2011-08-24 19:25:50 följande:
    Fast jag håller inte med om att det var uppenbar reklam, och därmed inte heller ett uppenbart regelbrott.

Absolut inte fakta som någon skrev.

Det som hände nu däremot är ju rätt uppenbart
    fast det första inlägget var inte argt eller iriterat utan papekade att det är slugare att lägga saker där man har lagt ut sin blogg under blogg liv
  • Fru U
    Faile skrev 2011-08-24 19:25:50 följande:
    Fast jag håller inte med om att det var uppenbar reklam, och därmed inte heller ett uppenbart regelbrott.

Absolut inte fakta som någon skrev.

Det som hände nu däremot är ju rätt uppenbart
    Det var inte uppenbar reklam från början men kunde lätt tolkas som det. För som sagt de flesta spamtrådar ser ut ungefär så där

Japp. Japp. Japp
    har ont i handen o skriver därför som en kråka. FL fixa mobilsurfappen!
  • Kya
    Trivelina73 skrev 2011-08-24 19:27:57 följande:
    Välkommen till FL!
    Om en svart katt korsar din väg betyder det att katten är på väg någonstans.
  • FruZäll

Fl är ett mobbningsställe för vuxna. Därför väljer många att vara anonyma. Men finns många som är ok oxå såklart:) men välkommen till fl , läser gärna din blogg men vet dock inte adressen.

• Marielle81
    FruZäll skrev 2011-08-24 19:37:22 följande:
    Fl är ett mobbningsställe för vuxna. Därför väljer många att vara anonyma. Men finns många som är ok oxå såklart:) men välkommen till fl , läser gärna din blogg men vet dock inte adressen.
    går inte kontakta dig maila mig
  • SoStylish

TS både argumenterar, stavar och agerar som en lågstadieelev. Jag tyckte att folk gick ut lite väl hårt till en början, men nu när jag läst TS alla inlägg så anser jag att den som är otrevligast av alla är just TS!

Kasta inte sten i glashus liksom...

• Hannah76

Om man inte klarar andras åsikter så ska man nog inte ge sig in på diskussionssidor eller ens ha en blogg. Om ett par kommentarer gör att man känner sig värdelös och sätter på sig offerkoftan då ska man se till att stärkla sig själv innan man ger sig in i det.

• FruZäll

Var inne och kollade din blogg den fanns ju på din sida, kunde inte bara se den då jag satt med telefonen :)

• Marielle81
    FruZäll skrev 2011-08-25 09:19:27 följande:
    Var inne och kollade din blogg den fanns ju på din sida, kunde inte bara se den då jag satt med telefonen :)
    hehe okok du får kolla när du e med datan då =)
Svar på tråden Påhoppad utan anledning vrf lixom?